" class="part-icon-bars">

Projecte de decret d’ordenació dels ensenyaments de la formació instrumental adreçat a les persones adultes

Consulta pública prèvia del projecte de decret d’ordenació dels ensenyaments de la formació instrumental adreçat a les persones adultes

Phase 2 of 2
Retorn 03/01/2022 - 12/01/2022
Process phases

Changes at "Competències transversals: digital i personal, Social i laboral"

Title

  • +{"ca"=>"Competències transversals: digital i personal, Social i laboral"}
  • +{"ca"=>"Competències transversals: digital i personal, Social i laboral"}
Deletions
Additions
  • +{"ca"=>"Competències transversals: digital i personal, Social i laboral"}
Deletions
Additions
  • +{"ca"=>"Competències transversals: digital i personal, Social i laboral"}

Body

  • +["Cal posar molt d'èmfasi en aquestes dues competències. Perquè tot l'alumnat pugui ser capaç de tenir unes mínimes competències i que els permeti ser autònoms (demanar cita prèvia mitjançant el mòbil, escanejar codis QR...,). Cal reforçar la cohesió social i l'accés al món laboral. És a les escoles d'adults on s'haurien de sentir partícips d'una societat inclusiva, acollidora i diversa, i on poden adquirir les competències que els manquen per poder accedir al món laboral regularitzat."]
  • +["Cal posar molt d'èmfasi en aquestes dues competències. Perquè tot l'alumnat pugui ser capaç de tenir unes mínimes competències i que els permeti ser autònoms (demanar cita prèvia mitjançant el mòbil, escanejar codis QR...,). Cal reforçar la cohesió social i l'accés al món laboral. És a les escoles d'adults on s'haurien de sentir partícips d'una societat inclusiva, acollidora i diversa, i on poden adquirir les competències que els manquen per poder accedir al món laboral regularitzat."]
Deletions
Additions
  • +["Cal posar molt d'èmfasi en aquestes dues competències. Perquè tot l'alumnat pugui ser capaç de tenir unes mínimes competències i que els permeti ser autònoms (demanar cita prèvia mitjançant el mòbil, escanejar codis QR...,). Cal reforçar la cohesió social i l'accés al món laboral. És a les escoles d'adults on s'haurien de sentir partícips d'una societat inclusiva, acollidora i diversa, i on poden adquirir les competències que els manquen per poder accedir al món laboral regularitzat."]
Deletions
Additions
  • +["Cal posar molt d'èmfasi en aquestes dues competències. Perquè tot l'alumnat pugui ser capaç de tenir unes mínimes competències i que els permeti ser autònoms (demanar cita prèvia mitjançant el mòbil, escanejar codis QR...,). Cal reforçar la cohesió social i l'accés al món laboral. És a les escoles d'adults on s'haurien de sentir partícips d'una societat inclusiva, acollidora i diversa, i on poden adquirir les competències que els manquen per poder accedir al món laboral regularitzat."]
Version number 1 out of 1 Show all versions Go back to proposal
Version author
Avatar: CFA Maria Verdaguer CFA Maria Verdaguer
Version created at 21/12/2021 18:11