Projècte de nòu decrèt d'organizacion dels ensenhaments de la formacion instrumentala adreçat a las personas adultas. Lo projècte compren:
- L'objectiu, los destinataris, los principis, l'estructura e l'organizacion dels estudis d'aqueles ensenhaments.
- Las competéncias claus establidas pel Conselh d'Euròpa.
- Un plantejament competencial d'acòrdi amb la legislacion en vigor, la LOMLOE e las referéncias internacionalas de l'Union Europèa.
- Competéncias, contenguts e critèris d'avaloracion ligada a qualques hitas de #lo ODS 4 e 5 de l'Agenda 2030.
- Lo desvolopament dels estudis per l'assolidatge de las competéncias claus, estructurat dins tres airals dels estudis (lingüistica; matematica; miei naturau, social e cultural) e doas competéncias transversalas (digitala; personal, social e laboral).
- La distribucion horària, per cicles e nivèls.
- La certificacion que femna drecha e las correspondentas equivalències academicas.
- L'iniciacion a l'aprendissatge de la lenga anglesa en lo segond cicle.
Objectiu de la consulta
Reculhir d'aportacions e de suggestions a la proposicion de Decrèt d'organizacion dels ensenhaments de formacion instrumentala per las personas adultas, per'mor de melhorar l'ajustament del nòu curriculum a la practica educativa e poder desvolopar una organizacion dels estudis que lidone a el responsa a tot l'ensems de populacion adulta a quala va adreçat, dempuèi l'alumnat pas alfabetitzat o amb grèus mancas formativas coma l'alumnat que se vòl preparar per accedir als estudis de graduat en educacion segondària per las personas adultas.
Lo nòu decrèt presenta un enfocament competencial e preten incorporar los actuals principis e las nòvas metodologias del procès d'ensenhament e aprendissatge, amb una estructura horària flexible qu'aumenta l'autonomia organitzativa del centre. Es basat en las competéncias claus del Conselh d'Euròpa e pren en compte los referents normatius europèus e qualques hitas dels objectius 4 e 5 de desvolopament sostenible de l'Agenda 2030.
Proposicions e de questions per orientar las aportacions
- Considèra que los objectius de la nòva organizacion dels estudis son realistas e s'ajustan al perfil de populacion que corsa aqueles estudis?
- Considèra adequatas los airals dels estudis establidas?
- Considèra que se lorcal comprene las doas competéncias transversalas, o siá, la digitala e la personala, sociala e laborala?
- Considèra que la lenga anglesa se licaldriá comprene en lo curriculum? Considèra que se licaldriá introdusir en lo segond cicle?
- Considèra que la distribucion horària per cicles e nivèls es adequata e ofrís sufisenta flexibilitat per donar responsa als besonhs actuals de la populacion adulta?
- Considèra que lo equivalència amb lo MECR per las lengas es l'adequata?
- Considèra que lo equivalència amb lo nivèl de COMPETIC inicial es adequata?
- Avalora #cossí l'opcion qu'aqueles ensenhaments se pòscan corsar en modalitat semipresencial o a distància?
- Crei que la nòva proposicion pòt favorir la diminucion de l'abandon escolar?
- La nòva proposicion femna responduda als besonhs educatius de l'alumnat analfabèt?
- La nòva proposicion femna responduda als besonhs educatius de l'alumnat que se vòl preparar per corsar lo graduat en educacion segondària?
- Considèra que lo curriculum licaldriá comprene de #autre aspèctes? Quines de #autre melhoraments prepausariá?
A qual va de dirigits
- Centres de formacion de personas adultas, tant de titolaritat publica #cossí privada.
- Alumnat actual e ancian dels centres de formacion de personas adultas.
- Institut Dobèrt de Catalonha.
- Consòrci per la Normalizacion Lingüistica.
- Burèu ACTIC.
- DGAIA.
- Servicis territorials d'educacion.
- Comunas e de #autre administracions localas.
- Universitats.
- Entitats ligadas a l'atencion e supòrt a collectius en situacion de vulnerabilitat (femnas, personas nauvengudas, personas amb besonhs educatius especifics, personas en risc d'exclusion sociala, èca.).
Compartís