Projècte de decrèt d'organizacion dels ensenhaments de la formacion instrumentala adreçat a las personas adultas
Consulta publica prealabla del projècte de decrèt d'organizacion dels ensenhaments de la formacion instrumentala adreçat a las personas adultas
Quant a aquest procés
Aquest procés pertany a Normativa
Era consulta publica que se comunique a per fin obtier informacion entà per'mor de verificar l’opinion dera comunitat educativa e des diferenti sectors afectadi dessús eth decrèt qu'establís l’organizacion des ensenhaments corresponents ara formacion esturmentau adreçat as persones adultes
Projècte de nòu decrèt d'organizacion dels ensenhaments de la formacion instrumentala adreçat a las personas adultas. Lo projècte compren:
- L'objectiu, los destinataris, los principis, l'estructura e l'organizacion dels estudis d'aqueles ensenhaments.
- Las competéncias claus establidas pel Conselh d'Euròpa.
- Un plantejament competencial d'acòrdi amb la legislacion en vigor, la LOMLOE e las referéncias internacionalas de l'Union Europèa.
- Competéncias, contenguts e critèris d'avaloracion ligada a qualques hitas de #lo ODS 4 e 5 de l'Agenda 2030.
- Lo desvolopament dels estudis per l'assolidatge de las competéncias claus, estructurat dins tres airals dels estudis (lingüistica; matematica; miei naturau, social e cultural) e doas competéncias transversalas (digitala; personal, social e laboral).
- La distribucion horària, per cicles e nivèls.
- La certificacion que femna drecha e las correspondentas equivalències academicas.
- L'iniciacion a l'aprendissatge de la lenga anglesa en lo segond cicle.
Objectiu de la consulta
Reculhir d'aportacions e de suggestions a la proposicion de Decrèt d'organizacion dels ensenhaments de formacion instrumentala per las personas adultas, per'mor de melhorar l'ajustament del nòu curriculum a la practica educativa e poder desvolopar una organizacion dels estudis que lidone a el responsa a tot l'ensems de populacion adulta a quala va adreçat, dempuèi l'alumnat pas alfabetitzat o amb grèus mancas formativas coma l'alumnat que se vòl preparar per accedir als estudis de graduat en educacion segondària per las personas adultas.
Lo nòu decrèt presenta un enfocament competencial e preten incorporar los actuals principis e las nòvas metodologias del procès d'ensenhament e aprendissatge, amb una estructura horària flexible qu'aumenta l'autonomia organitzativa del centre. Es basat en las competéncias claus del Conselh d'Euròpa e pren en compte los referents normatius europèus e qualques hitas dels objectius 4 e 5 de desvolopament sostenible de l'Agenda 2030.
Proposicions e de questions per orientar las aportacions
- Considèra que los objectius de la nòva organizacion dels estudis son realistas e s'ajustan al perfil de populacion que corsa aqueles estudis?
- Considèra adequatas los airals dels estudis establidas?
- Considèra que se lorcal comprene las doas competéncias transversalas, o siá, la digitala e la personala, sociala e laborala?
- Considèra que la lenga anglesa se licaldriá comprene en lo curriculum? Considèra que se licaldriá introdusir en lo segond cicle?
- Considèra que la distribucion horària per cicles e nivèls es adequata e ofrís sufisenta flexibilitat per donar responsa als besonhs actuals de la populacion adulta?
- Considèra que lo equivalència amb lo MECR per las lengas es l'adequata?
- Considèra que lo equivalència amb lo nivèl de COMPETIC inicial es adequata?
- Avalora #cossí l'opcion qu'aqueles ensenhaments se pòscan corsar en modalitat semipresencial o a distància?
- Crei que la nòva proposicion pòt favorir la diminucion de l'abandon escolar?
- La nòva proposicion femna responduda als besonhs educatius de l'alumnat analfabèt?
- La nòva proposicion femna responduda als besonhs educatius de l'alumnat que se vòl preparar per corsar lo graduat en educacion segondària?
- Considèra que lo curriculum licaldriá comprene de #autre aspèctes? Quines de #autre melhoraments prepausariá?
A qual va de dirigits
- Centres de formacion de personas adultas, tant de titolaritat publica #cossí privada.
- Alumnat actual e ancian dels centres de formacion de personas adultas.
- Institut Dobèrt de Catalonha.
- Consòrci per la Normalizacion Lingüistica.
- Burèu ACTIC.
- DGAIA.
- Servicis territorials d'educacion.
- Comunas e de #autre administracions localas.
- Universitats.
- Entitats ligadas a l'atencion e supòrt a collectius en situacion de vulnerabilitat (femnas, personas nauvengudas, personas amb besonhs educatius especifics, personas en risc d'exclusion sociala, èca.).
Compartís: