Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Projècte de decrèt d'organizacion dels ensenhaments de la formacion instrumentala adreçat a las personas adultas

Consulta publica prealabla del projècte de decrèt d'organizacion dels ensenhaments de la formacion instrumentala adreçat a las personas adultas

Fase 2 de 2
Retorn 03/01/2022 - 12/01/2022
Veure les fases
Ajuda

Son debats estructuradi sus politiques publiques entà incorporar es votzes dera ciutadania enes decisions deth Govèrn. Eth Govèrn aquerís eth compromís d’escotar-les, incorporar-les quan sigue procedent e explicar entara ciutadania es decisions prenudes, enriquides damb aguesta participacion.


Podetz hèr es vòstes aportacions en linha, assistir a sessions presenciaus o consultar es aportacions d’auti participaires.

Tanca l'ajuda

Quant a aquest procés

Aquest procés pertany a Normativa

Era consulta publica que se comunique a per fin obtier informacion entà per'mor de verificar l’opinion dera comunitat educativa e des diferenti sectors afectadi dessús eth decrèt qu'establís l’organizacion des ensenhaments corresponents ara formacion esturmentau adreçat as persones adultes

Projècte de nòu decrèt d'organizacion dels ensenhaments de la formacion instrumentala adreçat a las personas adultas. Lo projècte compren:

- L'objectiu, los destinataris, los principis, l'estructura e l'organizacion dels estudis d'aqueles ensenhaments.

- Las competéncias claus establidas pel Conselh d'Euròpa.

- Un plantejament competencial d'acòrdi amb la legislacion en vigor, la LOMLOE e las referéncias internacionalas de l'Union Europèa.

- Competéncias, contenguts e critèris d'avaloracion ligada a qualques hitas de #lo ODS 4 e 5 de l'Agenda 2030.

- Lo desvolopament dels estudis per l'assolidatge de las competéncias claus, estructurat dins tres airals dels estudis (lingüistica; matematica; miei naturau, social e cultural) e doas competéncias transversalas (digitala; personal, social e laboral).

- La distribucion horària, per cicles e nivèls.

- La certificacion que femna drecha e las correspondentas equivalències academicas.

- L'iniciacion a l'aprendissatge de la lenga anglesa en lo segond cicle.



Objectiu de la consulta

Reculhir d'aportacions e de suggestions a la proposicion de Decrèt d'organizacion dels ensenhaments de formacion instrumentala per las personas adultas, per'mor de melhorar l'ajustament del nòu curriculum a la practica educativa e poder desvolopar una organizacion dels estudis que lidone a el responsa a tot l'ensems de populacion adulta a quala va adreçat, dempuèi l'alumnat pas alfabetitzat o amb grèus mancas formativas coma l'alumnat que se vòl preparar per accedir als estudis de graduat en educacion segondària per las personas adultas.

Lo nòu decrèt presenta un enfocament competencial e preten incorporar los actuals principis e las nòvas metodologias del procès d'ensenhament e aprendissatge, amb una estructura horària flexible qu'aumenta l'autonomia organitzativa del centre. Es basat en las competéncias claus del Conselh d'Euròpa e pren en compte los referents normatius europèus e qualques hitas dels objectius 4 e 5 de desvolopament sostenible de l'Agenda 2030.

Proposicions e de questions per orientar las aportacions

- Considèra que los objectius de la nòva organizacion dels estudis son realistas e s'ajustan al perfil de populacion que corsa aqueles estudis?

- Considèra adequatas los airals dels estudis establidas?

- Considèra que se lorcal comprene las doas competéncias transversalas, o siá, la digitala e la personala, sociala e laborala?

- Considèra que la lenga anglesa se licaldriá comprene en lo curriculum? Considèra que se licaldriá introdusir en lo segond cicle?

- Considèra que la distribucion horària per cicles e nivèls es adequata e ofrís sufisenta flexibilitat per donar responsa als besonhs actuals de la populacion adulta?

- Considèra que lo equivalència amb lo MECR per las lengas es l'adequata?

- Considèra que lo equivalència amb lo nivèl de COMPETIC inicial es adequata?

- Avalora #cossí l'opcion qu'aqueles ensenhaments se pòscan corsar en modalitat semipresencial o a distància?

- Crei que la nòva proposicion pòt favorir la diminucion de l'abandon escolar?

- La nòva proposicion femna responduda als besonhs educatius de l'alumnat analfabèt?

- La nòva proposicion femna responduda als besonhs educatius de l'alumnat que se vòl preparar per corsar lo graduat en educacion segondària?

- Considèra que lo curriculum licaldriá comprene de #autre aspèctes? Quines de #autre melhoraments prepausariá?



A qual va de dirigits

- Centres de formacion de personas adultas, tant de titolaritat publica #cossí privada.

- Alumnat actual e ancian dels centres de formacion de personas adultas.

- Institut Dobèrt de Catalonha.

- Consòrci per la Normalizacion Lingüistica.

- Burèu ACTIC.

- DGAIA.

- Servicis territorials d'educacion.

- Comunas e de #autre administracions localas.

- Universitats.

- Entitats ligadas a l'atencion e supòrt a collectius en situacion de vulnerabilitat (femnas, personas nauvengudas, personas amb besonhs educatius especifics, personas en risc d'exclusion sociala, èca.).

Propostes Veure tots (4)

Considerem, com a mestres d'adults, que la llengua anglesa no s'ha d'incloure en el currículum...
Creiem que l'alumnat ha canviat molt en els darrers anys, per això cal una revisió i modificació...
Cal posar molt d'èmfasi en aquestes dues competències. Perquè tot l'alumnat pugui ser capaç de...
Els alumnes d'instrumental, durant els primers cursos, no tenen els coneixements ni els...
Veure tots (4)
Àrea Departament de Educacion
Grup promotor Departament d'Educació. Secretaria de Transformació Educativa
Unitat promotora Direcció General d'Innovació, Digitalització i Recerca Educativa
Disposa de retorn
Data d'inici Lo 3 de decembre de 2021
Data de finalització Lo 12 de genièr de 2022
Referència: II-PART-2021-12-439

Compartís eth ligam:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/edu-adult/embed.js?locale=oc"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/edu-adult/embed.html?locale=oc" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Estadístiques

5

Participants

32

Seguidores

1

Comentaris

4

Propostes

1

Adhesions

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes