Consulta pública prèvia a l’elaboració de la regulació sobre l’ordenació curricular de l'educació secundària per a persones adultes
Consulta pública prèvia a l’elaboració del decret d’ordenació curricular dels ensenyaments de l’educació secundària per a persones adultes
Quant a aquest procés
Aquest procés pertany a Normativa
La finalitat d’aquesta consulta pública és la d’obtenir informació per tal de conèixer l’opinió de la comunitat educativa i dels diferents sectors afectats sobre el decret que ha d’establir l’ordenació curricular dels ensenyaments d’educació secundària per a persones adultes d’acord amb la LOMLOE.
Objectius de la consulta
L’objectiu principal de la consulta és recollir aportacions i suggeriments a la proposta de Decret d’ordenació curricular dels ensenyaments d’educació secundària per a persones adultes, per tal de millorar l’ajustament del currículum a la pràctica educativa i poder desenvolupar una organització curricular que doni resposta a tot el conjunt de població adulta a qui aniria adreçat.
Preguntes per orientar les aportacions
- Considereu que s’ha descrit adequadament el problema? Hi ha altres aspectes que considereu que l’Administració de la Generalitat hauria de valorar?
- S’haurien de preveure altres objectius?
- S’haurien de regular altres aspectes en el currículum?
- Quines mesures caldria establir per garantir l’autonomia pedagògica dels centres?
- S’haurien d’incloure mòduls de matèries diferents de les quals s’indiquen a la disposició addicional primera del Decret 175/2022, de 27 de setembre, d'ordenació dels ensenyaments de l'educació bàsica? Quines?
- Com considereu que hauria de ser la distribució de mòduls en els àmbits? A quines matèries s’hauria de donar més pes?
- En general, hauria d’haver-hi més o menys mòduls que en el currículum actual?
- Considereu que s’hauria d’incloure un reconeixement lectiu a la tutoria i l’orientació?
- Caldria definir globalment, per àmbit, les competències específiques i els sabers i que cada centre organitzés els mòduls autònomament? Seria preferible que aquests aspectes els concretés directament el currículum per a cada mòdul?
- Com considereu que els mòduls es puguin agrupar per treballar-los de manera globalitzada?
- Com considereu que hauria de ser l’avaluació dels mòduls en un currículum basat en l’assoliment de competències?
- Considereu necessàries les avaluacions extraordinàries en un currículum basat en l’assoliment de competències?
- En relació amb l’atenció educativa en el marc d’un sistema educatiu inclusiu, què hauria d’especificar el nou currículum?
Per fer arribar les teves aportacions has d’adreçar-te a l’apartat ‘Propostes’ del menú superior. Per fer la proposta t’hauràs hagut de donar d’alta al portal.
Compartís: