Information about the cookies used on the website
We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
" class="part-icon-bars">

Procés participatiu per a l'elaboració del Pla estratègic sobre educació i voluntariat ambiental als Parcs Naturals

Procés participatiu per a l'elaboració del Pla estratègic sobre educació i voluntariat ambiental als Parcs Naturals

Phase 2 of 2
Fase final 29/11/2017 - 29/11/2017
Process phases
Help

They are spaces for dialogue between citizens and the Administration, where you can contribute your opinions, needs, proposals and expectations.

Increase your participation through the mechanisms available to you!

Close help

About this process

This process belongs to Process

El Pla estratègic sobre educació i voluntariat ambiental als parcs naturals vol establir per un període de quatre anys (2018-2021) un seguit d’accions clau amb visió conjunta de tots els parcs per millorar i enfortir els aspectes clau de la gestió d’un parc natural.

Programes i accions de voluntariat ambiental

En aquest àmbit, el repte identificat és:

- Definir i implementar un model de voluntariat per a cada ENP basat en la col·laboració estable amb entitats de voluntariat i que compleixi amb la Llei 25/2015

Per afrontar aquests reptes, quines 3 accions clau hauria d’incorporar el Pla?

(Fes les teves aportacions realitzant un comentari en aquesta pàgina. Per fer-ho enregistra't aquí).

Si vols participar en línia en algún dels altres àmbits d'aquesta proposta o assistir a algún taller presencial per debatre sobre el Pla estratègic, ves a aquest enllaç.


Programes i activitats d’educació ambiental

En aquest àmbit, els reptes identificats són:

- Garantir una oferta d’activitats d’educació ambiental adequada en cada ENP, tant en l’àmbit formal com no formal

- Definir i aplicar eines, criteris i procediments de qualitat, documentació, avaluació i seguiment comuns de les activitats de tots els ENP

- Prèvia avaluació dels recursos pedagògics existents, actualitzar aquells més utilitzats (o més importants) i planificar-ne la creació de nous, a poder ser de manera coordinada

Per afrontar aquests reptes, quines 3 accions clau hauria d’incorporar el Pla?


Department Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació
Has summary unit No
End date October 09, 2017
Reference: II-PART-2017-09-99

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/educacio-voluntariat-ambiental-parcs/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/educacio-voluntariat-ambiental-parcs/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Statistics

1

Followers

You need to enable all cookies in order to see this content.

Change cookie settings