Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

F - Repte 4: Garantir serveis d’ocupació i formació àgils que donin respostes ràpides, integrals i adequades a la ciutadania

Concreció del repte:

  • Posar a la persona usuària al centre de l’atenció, treballant en base a les seves necessitats des de tots els àmbits.

  • Oferir un servei integral per ta d’identificar i retenir al talent – fomentar que només es recorri a les OTG quan s’està desocupat.

  • Agilitzar i facilitar els tràmits que les persones usuàries del SOC han de realitzar, els quals sovint impliquen desplaçaments.

  • Garantir una resposta ràpida, especialment a les persones desocupades.

  • Agilitzar la represa de les prestacions.

  • Millorar la comunicació amb la ciutadania.

  • Treballar la digitalització del sistema.

  • Reinventar les oficines per tal que siguin més obertes, més innovadores i amb major comunicació amb el territori.

  • Crear una porta d’entrada a l’administració pública que permeti a les persones usuàries obtenir la resposta que necessiten, independentment dels objectius de l’entitat concreta que atén.


Iniciatives:

  1. Disminució de la burocràcia administrativa

  2. Ús de les xarxes socials com a eina de comunicació i participació

  3. Ecosistema digital en l’àmbit de la promoció econòmica (ocupació i empresa) que permeti un treball coordinar (compartir informació, dades, metodologies de treball, etc.). Després es podria també incorporar àmbits/àrees com serveis socials.

  4. Simplificació de procediments

  5. Finestreta única

Comentari

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir