" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l'elaboració d'un Projecte de decret pel qual es determinin les tasques del personal administratiu, incloses les que afecten l’accés a dades sanitàries, en l’àmbit de les entitats proveïdores de serveis sanitaris a càrrec del Servei Català de la Salut

Consulta pública prèvia a l’elaboració d'un Projecte de decret pel qual es determinin les tasques del personal administratiu, incloses les que afecten l’accés a dades sanitàries, en l’àmbit de les entitats proveïdores de serveis sanitaris a càrrec del Servei Català de la Salut

Fase 2 de 2
Retorn 16/02/2024 - 19/04/2024
Fases del procés

Reconèixer el treball del personal administratiu

13/02/2024 10:18  

Tot i que les tasques es van incrementant, no tenim suport legal ni reconeixement economic. Som administratius referents, és a dir, cada usuari compte amb el seu administratiu assignat, però a les nostres nòmines consta com a auxiliar administratiu. Addicionalment, se'ns vol responsabilitzar amb més càrrecs, donant-nos accès al historial per la optimització de les gestions i visites. L'accessibilitat al sanitari no hauria de ser la nostra responsabilitat. A més a més, s'hauria de reconèixer la trajectòria, l'antiguitat i la formació del personal administratiu.

Llistat d'adhesions

Referència: II-PROP-2024-02-88398
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/funcionsadmin/f/3977/proposals/88398/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/funcionsadmin/f/3977/proposals/88398/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0%)

Cap comentari amb vots

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...