" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l'elaboració d'un Projecte de decret pel qual es determinin les tasques del personal administratiu, incloses les que afecten l’accés a dades sanitàries, en l’àmbit de les entitats proveïdores de serveis sanitaris a càrrec del Servei Català de la Salut

Consulta pública prèvia a l’elaboració d'un Projecte de decret pel qual es determinin les tasques del personal administratiu, incloses les que afecten l’accés a dades sanitàries, en l’àmbit de les entitats proveïdores de serveis sanitaris a càrrec del Servei Català de la Salut

Phase 2 of 2
Retorn 16/02/2024 - 19/04/2024
Process phases

Changes at "Més reconeixement i diferenciació en la seva categoria professional"

Body

  • -["

    Respecte a al primera pregunta. Sí, considerem que el personal administratiu pot desenvolupar funcions pròpies dins d’un equip multidisciplinari, un equip clínic i assistencial que pot guanyar temps valuós per dedicar als pacients a la vegada que, rebre suport en la gestió assistencial afavorint l’organització del treball i guanyant descarrega en tot allò que representi tràmits administratius.  Entenen que el administratiu hauria de ser un membre actiu en l’equip interdisciplinari tenint el paper de la gestió administrativa de les reunions d’equip (programació en reunions interdisciplinaris, gestió de totes els tràmits dels pacients de la unitat (ambulàncies, consultes externes... gestió amb les famílies).

    En resposta a la segona pregunta: Sí, de fet, ajudaria a que cada professional que formi part de l’equip pugui centrar-se en oferir una atenció centrada en la persona des de la seva vessant professional. El administratiu sanitari acompanya a l’usuari en el processo assistencial donant una atenció directa per resoldre situacions no clíniques. Ara bé, per poder garantir aquesta millor experiència i accessibilitat és imprescindible que tingui accés a la informació rellevant dels pacients. Per exemple, gestió de transport sanitari, l’accés a l’HC3 que els hi permetria l’autonomia necessària per poder dar una atenció personalitzada, eficient i eficaç als usuaris en tots els àmbits assistencials. El administratiu sanitari, en l’actualitat, té un perfil professional amb competències pertanyés a la branca sanitària que li permeten desenvolupar les funcions encomanades i aquestes, podrien ser més especialitzades amb una desburocratització del sistema. S’ha de exigir una formació diferenciada i un reconeixement econòmic. Treballar en xarxa, sensibilitzar a la resta de professionals i aconseguir el recolzament de les administracions repercutiria en benefici dels usuaris i empoderaria aquesta nova figura professional que cada vegada té més força en sanitat.

    Entorn a l’experiència del pacient, totalment sí, des de la nostre experiència hem observat un canvi molt important. Hem implementat una nova figura i els resultats han estat immejorables, arribem a detectar espais de millora. Hi ha àrees relacionades amb l’organització del treball, gestió documental i tràmits, atenció directe , entre altres, que estan sent assumides per administratius sanitaris i que comporten una descarrega important l’equip interdisciplinari facilitant-los la seva feina. La clau per prestar una millor atenció als usuaris passa per una desburocratització de les tasques encomanades a cada col·lectiu.

    "]
  • +["

    Respecte a la primera pregunta. Sí, considerem que el personal administratiu pot desenvolupar funcions pròpies dins d’un equip multidisciplinari, un equip clínic i assistencial que pot guanyar temps valuós per dedicar als pacients a la vegada que, rebre suport en la gestió assistencial afavorint l’organització del treball i guanyant descarrega en tot allò que representi tràmits administratius.  Entenen que l'administratiu hauria de ser un membre actiu en l’equip interdisciplinari.

    En resposta a la segona pregunta: Sí, de fet, ajudaria a que cada professional que formi part de l’equip pugui centrar-se en oferir una atenció centrada en la persona des de la seva vessant professional. El administratiu sanitari acompanya a l’usuari en el processo assistencial donant una atenció directa per resoldre situacions no clíniques. Ara bé, per poder garantir aquesta millor experiència i accessibilitat és imprescindible que tingui accés a la informació rellevant dels pacients. Per exemple, gestió de transport sanitari, l’accés a l’HC3 que els hi permetria l’autonomia necessària per poder dar una atenció personalitzada, eficient i eficaç als usuaris en tots els àmbits assistencials. El administratiu sanitari, en l’actualitat, té un perfil professional amb competències pertanyés a la branca sanitària que li permeten desenvolupar les funcions encomanades i aquestes, podrien ser més especialitzades amb una desburocratització del sistema. S’ha de exigir una formació diferenciada i un reconeixement econòmic. Treballar en xarxa, sensibilitzar a la resta de professionals i aconseguir el recolzament de les administracions repercutiria en benefici dels usuaris i empoderaria aquesta nova figura professional que cada vegada té més força en sanitat.

    Entorn a l’experiència del pacient, totalment sí, des de la nostre experiència hem observat un canvi molt important. Hem implementat una nova figura i els resultats han estat immejorables, arribem a detectar espais de millora. Hi ha àrees relacionades amb l’organització del treball, gestió documental i tràmits, atenció directe , entre altres, que estan sent assumides per administratius sanitaris i que comporten una descarrega important l’equip interdisciplinari facilitant-los la seva feina. La clau per prestar una millor atenció als usuaris passa per una desburocratització de les tasques encomanades a cada col·lectiu.

    "]
  • -["<p>Respecte a al primera pregunta. Sí, considerem que el personal administratiu pot desenvolupar funcions pròpies dins d’un equip multidisciplinari, un equip clínic i assistencial&nbsp;que pot guanyar temps valuós per dedicar als pacients a la vegada que, rebre suport en la gestió assistencial afavorint l’organització del treball i guanyant descarrega en tot allò que representi tràmits administratius.&nbsp;&nbsp;Entenen que el administratiu hauria de ser un membre actiu en l’equip interdisciplinari tenint el paper de la gestió administrativa de les reunions d’equip (programació en reunions interdisciplinaris, gestió de totes els tràmits dels pacients de la unitat (ambulàncies, consultes externes... gestió amb les famílies).</p><p>En resposta a la segona pregunta: Sí, de fet, ajudaria a que cada professional que formi part de l’equip pugui centrar-se en oferir una atenció centrada en la persona des de la seva vessant professional. El administratiu sanitari acompanya a l’usuari en el processo assistencial donant una atenció directa per resoldre situacions no clíniques. Ara bé, per poder garantir aquesta millor experiència i accessibilitat és imprescindible que tingui accés a la informació rellevant dels pacients. Per exemple, gestió de transport sanitari, l’accés a l’HC3 que els hi permetria l’autonomia necessària per poder dar una atenció personalitzada, eficient i eficaç als usuaris en tots els àmbits assistencials. El administratiu sanitari, en l’actualitat, té un perfil professional amb competències pertanyés a la branca sanitària que li permeten desenvolupar les funcions encomanades i aquestes, podrien ser més especialitzades amb una desburocratització del sistema. S’ha de exigir <strong>una formació diferenciada i un reconeixement econòmic</strong>. Treballar en xarxa, sensibilitzar a la resta de professionals i aconseguir el recolzament de les administracions repercutiria en benefici dels usuaris i empoderaria aquesta nova figura professional que cada vegada té més força en sanitat.</p><p>Entorn a l’experiència del pacient, totalment sí, des de la nostre experiència hem observat un canvi molt important. Hem implementat una nova figura i els resultats han estat immejorables, arribem a detectar espais de millora. Hi ha àrees relacionades amb l’organització del treball, gestió documental i tràmits, atenció directe , entre altres, que estan sent assumides per administratius sanitaris i que comporten una descarrega important&nbsp;l’equip interdisciplinari facilitant-los la seva feina. La clau per prestar una millor atenció als usuaris passa per una desburocratització de les tasques encomanades a cada col·lectiu.</p>"]
  • +["<p>Respecte a la primera pregunta. Sí, considerem que el personal administratiu pot desenvolupar funcions pròpies dins d’un equip multidisciplinari, un equip clínic i assistencial&nbsp;que pot guanyar temps valuós per dedicar als pacients a la vegada que, rebre suport en la gestió assistencial afavorint l’organització del treball i guanyant descarrega en tot allò que representi tràmits administratius.&nbsp;&nbsp;Entenen que l'administratiu hauria de ser un membre actiu en l’equip interdisciplinari.</p><p>En resposta a la segona pregunta: Sí, de fet, ajudaria a que cada professional que formi part de l’equip pugui centrar-se en oferir una atenció centrada en la persona des de la seva vessant professional. El administratiu sanitari acompanya a l’usuari en el processo assistencial donant una atenció directa per resoldre situacions no clíniques. Ara bé, per poder garantir aquesta millor experiència i accessibilitat és imprescindible que tingui accés a la informació rellevant dels pacients. Per exemple, gestió de transport sanitari, l’accés a l’HC3 que els hi permetria l’autonomia necessària per poder dar una atenció personalitzada, eficient i eficaç als usuaris en tots els àmbits assistencials. El administratiu sanitari, en l’actualitat, té un perfil professional amb competències pertanyés a la branca sanitària que li permeten desenvolupar les funcions encomanades i aquestes, podrien ser més especialitzades amb una desburocratització del sistema. S’ha de exigir <strong>una formació diferenciada i un reconeixement econòmic</strong>. Treballar en xarxa, sensibilitzar a la resta de professionals i aconseguir el recolzament de les administracions repercutiria en benefici dels usuaris i empoderaria aquesta nova figura professional que cada vegada té més força en sanitat.</p><p>Entorn a l’experiència del pacient, totalment sí, des de la nostre experiència hem observat un canvi molt important. Hem implementat una nova figura i els resultats han estat immejorables, arribem a detectar espais de millora. Hi ha àrees relacionades amb l’organització del treball, gestió documental i tràmits, atenció directe , entre altres, que estan sent assumides per administratius sanitaris i que comporten una descarrega important&nbsp;l’equip interdisciplinari facilitant-los la seva feina. La clau per prestar una millor atenció als usuaris passa per una desburocratització de les tasques encomanades a cada col·lectiu.</p>"]
Deletions
  • -["

    Respecte a al primera pregunta. Sí, considerem que el personal administratiu pot desenvolupar funcions pròpies dins d’un equip multidisciplinari, un equip clínic i assistencial que pot guanyar temps valuós per dedicar als pacients a la vegada que, rebre suport en la gestió assistencial afavorint l’organització del treball i guanyant descarrega en tot allò que representi tràmits administratius.  Entenen que el administratiu hauria de ser un membre actiu en l’equip interdisciplinari tenint el paper de la gestió administrativa de les reunions d’equip (programació en reunions interdisciplinaris, gestió de totes els tràmits dels pacients de la unitat (ambulàncies, consultes externes... gestió amb les famílies).

    En resposta a la segona pregunta: Sí, de fet, ajudaria a que cada professional que formi part de l’equip pugui centrar-se en oferir una atenció centrada en la persona des de la seva vessant professional. El administratiu sanitari acompanya a l’usuari en el processo assistencial donant una atenció directa per resoldre situacions no clíniques. Ara bé, per poder garantir aquesta millor experiència i accessibilitat és imprescindible que tingui accés a la informació rellevant dels pacients. Per exemple, gestió de transport sanitari, l’accés a l’HC3 que els hi permetria l’autonomia necessària per poder dar una atenció personalitzada, eficient i eficaç als usuaris en tots els àmbits assistencials. El administratiu sanitari, en l’actualitat, té un perfil professional amb competències pertanyés a la branca sanitària que li permeten desenvolupar les funcions encomanades i aquestes, podrien ser més especialitzades amb una desburocratització del sistema. S’ha de exigir una formació diferenciada i un reconeixement econòmic. Treballar en xarxa, sensibilitzar a la resta de professionals i aconseguir el recolzament de les administracions repercutiria en benefici dels usuaris i empoderaria aquesta nova figura professional que cada vegada té més força en sanitat.

    Entorn a l’experiència del pacient, totalment sí, des de la nostre experiència hem observat un canvi molt important. Hem implementat una nova figura i els resultats han estat immejorables, arribem a detectar espais de millora. Hi ha àrees relacionades amb l’organització del treball, gestió documental i tràmits, atenció directe , entre altres, que estan sent assumides per administratius sanitaris i que comporten una descarrega important l’equip interdisciplinari facilitant-los la seva feina. La clau per prestar una millor atenció als usuaris passa per una desburocratització de les tasques encomanades a cada col·lectiu.

    "]
Additions
  • +["

    Respecte a la primera pregunta. Sí, considerem que el personal administratiu pot desenvolupar funcions pròpies dins d’un equip multidisciplinari, un equip clínic i assistencial que pot guanyar temps valuós per dedicar als pacients a la vegada que, rebre suport en la gestió assistencial afavorint l’organització del treball i guanyant descarrega en tot allò que representi tràmits administratius.  Entenen que l'administratiu hauria de ser un membre actiu en l’equip interdisciplinari.

    En resposta a la segona pregunta: Sí, de fet, ajudaria a que cada professional que formi part de l’equip pugui centrar-se en oferir una atenció centrada en la persona des de la seva vessant professional. El administratiu sanitari acompanya a l’usuari en el processo assistencial donant una atenció directa per resoldre situacions no clíniques. Ara bé, per poder garantir aquesta millor experiència i accessibilitat és imprescindible que tingui accés a la informació rellevant dels pacients. Per exemple, gestió de transport sanitari, l’accés a l’HC3 que els hi permetria l’autonomia necessària per poder dar una atenció personalitzada, eficient i eficaç als usuaris en tots els àmbits assistencials. El administratiu sanitari, en l’actualitat, té un perfil professional amb competències pertanyés a la branca sanitària que li permeten desenvolupar les funcions encomanades i aquestes, podrien ser més especialitzades amb una desburocratització del sistema. S’ha de exigir una formació diferenciada i un reconeixement econòmic. Treballar en xarxa, sensibilitzar a la resta de professionals i aconseguir el recolzament de les administracions repercutiria en benefici dels usuaris i empoderaria aquesta nova figura professional que cada vegada té més força en sanitat.

    Entorn a l’experiència del pacient, totalment sí, des de la nostre experiència hem observat un canvi molt important. Hem implementat una nova figura i els resultats han estat immejorables, arribem a detectar espais de millora. Hi ha àrees relacionades amb l’organització del treball, gestió documental i tràmits, atenció directe , entre altres, que estan sent assumides per administratius sanitaris i que comporten una descarrega important l’equip interdisciplinari facilitant-los la seva feina. La clau per prestar una millor atenció als usuaris passa per una desburocratització de les tasques encomanades a cada col·lectiu.

    "]
Deletions
  • -["<p>Respecte a al primera pregunta. Sí, considerem que el personal administratiu pot desenvolupar funcions pròpies dins d’un equip multidisciplinari, un equip clínic i assistencial&nbsp;que pot guanyar temps valuós per dedicar als pacients a la vegada que, rebre suport en la gestió assistencial afavorint l’organització del treball i guanyant descarrega en tot allò que representi tràmits administratius.&nbsp;&nbsp;Entenen que el administratiu hauria de ser un membre actiu en l’equip interdisciplinari tenint el paper de la gestió administrativa de les reunions d’equip (programació en reunions interdisciplinaris, gestió de totes els tràmits dels pacients de la unitat (ambulàncies, consultes externes... gestió amb les famílies).</p><p>En resposta a la segona pregunta: Sí, de fet, ajudaria a que cada professional que formi part de l’equip pugui centrar-se en oferir una atenció centrada en la persona des de la seva vessant professional. El administratiu sanitari acompanya a l’usuari en el processo assistencial donant una atenció directa per resoldre situacions no clíniques. Ara bé, per poder garantir aquesta millor experiència i accessibilitat és imprescindible que tingui accés a la informació rellevant dels pacients. Per exemple, gestió de transport sanitari, l’accés a l’HC3 que els hi permetria l’autonomia necessària per poder dar una atenció personalitzada, eficient i eficaç als usuaris en tots els àmbits assistencials. El administratiu sanitari, en l’actualitat, té un perfil professional amb competències pertanyés a la branca sanitària que li permeten desenvolupar les funcions encomanades i aquestes, podrien ser més especialitzades amb una desburocratització del sistema. S’ha de exigir <strong>una formació diferenciada i un reconeixement econòmic</strong>. Treballar en xarxa, sensibilitzar a la resta de professionals i aconseguir el recolzament de les administracions repercutiria en benefici dels usuaris i empoderaria aquesta nova figura professional que cada vegada té més força en sanitat.</p><p>Entorn a l’experiència del pacient, totalment sí, des de la nostre experiència hem observat un canvi molt important. Hem implementat una nova figura i els resultats han estat immejorables, arribem a detectar espais de millora. Hi ha àrees relacionades amb l’organització del treball, gestió documental i tràmits, atenció directe , entre altres, que estan sent assumides per administratius sanitaris i que comporten una descarrega important&nbsp;l’equip interdisciplinari facilitant-los la seva feina. La clau per prestar una millor atenció als usuaris passa per una desburocratització de les tasques encomanades a cada col·lectiu.</p>"]
Additions
  • +["<p>Respecte a la primera pregunta. Sí, considerem que el personal administratiu pot desenvolupar funcions pròpies dins d’un equip multidisciplinari, un equip clínic i assistencial&nbsp;que pot guanyar temps valuós per dedicar als pacients a la vegada que, rebre suport en la gestió assistencial afavorint l’organització del treball i guanyant descarrega en tot allò que representi tràmits administratius.&nbsp;&nbsp;Entenen que l'administratiu hauria de ser un membre actiu en l’equip interdisciplinari.</p><p>En resposta a la segona pregunta: Sí, de fet, ajudaria a que cada professional que formi part de l’equip pugui centrar-se en oferir una atenció centrada en la persona des de la seva vessant professional. El administratiu sanitari acompanya a l’usuari en el processo assistencial donant una atenció directa per resoldre situacions no clíniques. Ara bé, per poder garantir aquesta millor experiència i accessibilitat és imprescindible que tingui accés a la informació rellevant dels pacients. Per exemple, gestió de transport sanitari, l’accés a l’HC3 que els hi permetria l’autonomia necessària per poder dar una atenció personalitzada, eficient i eficaç als usuaris en tots els àmbits assistencials. El administratiu sanitari, en l’actualitat, té un perfil professional amb competències pertanyés a la branca sanitària que li permeten desenvolupar les funcions encomanades i aquestes, podrien ser més especialitzades amb una desburocratització del sistema. S’ha de exigir <strong>una formació diferenciada i un reconeixement econòmic</strong>. Treballar en xarxa, sensibilitzar a la resta de professionals i aconseguir el recolzament de les administracions repercutiria en benefici dels usuaris i empoderaria aquesta nova figura professional que cada vegada té més força en sanitat.</p><p>Entorn a l’experiència del pacient, totalment sí, des de la nostre experiència hem observat un canvi molt important. Hem implementat una nova figura i els resultats han estat immejorables, arribem a detectar espais de millora. Hi ha àrees relacionades amb l’organització del treball, gestió documental i tràmits, atenció directe , entre altres, que estan sent assumides per administratius sanitaris i que comporten una descarrega important&nbsp;l’equip interdisciplinari facilitant-los la seva feina. La clau per prestar una millor atenció als usuaris passa per una desburocratització de les tasques encomanades a cada col·lectiu.</p>"]
Version number 2 out of 2 Show all versions Go back to proposal
Version author
Avatar: Anabel Barrera Anabel Barrera
Version created at 15/02/2024 12:34