Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l'elaboració d'un Projecte de decret pel qual es determinin les tasques del personal administratiu, incloses les que afecten l’accés a dades sanitàries, en l’àmbit de les entitats proveïdores de serveis sanitaris a càrrec del Servei Català de la Salut

Consulta pública prèvia a l’elaboració d'un Projecte de decret pel qual es determinin les tasques del personal administratiu, incloses les que afecten l’accés a dades sanitàries, en l’àmbit de les entitats proveïdores de serveis sanitaris a càrrec del Servei Català de la Salut

Fase 2 de 2
Retorn 16/02/2024 - 19/04/2024
Fases del procés

Reconeixement Administratiu Sanitari

15/02/2024 23:09  

Considero que el personal administratiu pot desenvolupar funcions pròpies dins d’un equip multidisciplinari, ja que pot afavorir l’organització de treball i descarrega en tot allò que representi tràmits administratius. Això permet que l’equip assistencial pugui guanyar temps valuós per dedicar als pacients i donar una atenció de qualitat.

De fet l'administratiu sanitari acompanya a l'usuari en el procés assistencial donant una atenció directa per resoldre situacions no clíniques. Per poder garantir aquesta millor experiència i accessibilitat és imprescindible que tingui accés a la informació rellevant dels pacients, per exemple, una vista compartida de la programació de les visites per poder gestionar el transport sanitari, accés a l'HC3 que permet l'autonomia necessària per poder donar una atenció personalitzada, eficient i eficaç als usuaris en tots els àmbits assistencials.

La reorganització de les tasques ajuda a millorar l'experiència i satisfacció de l’equip assistencial, ja que en assolir les funcions pròpies de l'administratiu com: gestió documental i tràmits, atenció directa... facilita la seva feina. Per altra banda, també ajuda a detectar els punts a millorar.

Referència: II-PROP-2024-02-88416
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/funcionsadmin/f/3977/proposals/88416/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/funcionsadmin/f/3977/proposals/88416/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0%)

Cap comentari amb vots

Carregant els comentaris ...

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes