Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l'elaboració d'un Projecte de decret pel qual es determinin les tasques del personal administratiu, incloses les que afecten l’accés a dades sanitàries, en l’àmbit de les entitats proveïdores de serveis sanitaris a càrrec del Servei Català de la Salut

Consulta pública prèvia sobre l'elaboració d'un Projecte de decret pel qual es determinin les tasques del personal administratiu, incloses les que afecten l’accés de dades sanitàries, en l’àmbit de les entitats proveïdores de serveis sanitaris a càrrec del Servei Català de la Salut

Fase 2 de 2
Fasa de retorn 16/02/2024 - 19/04/2024
Veure les fases

Reconeixement Administratiu Sanitari

15/02/2024 23:09  

Considero que el personal administratiu pot desenvolupar funcions pròpies dins d’un equip multidisciplinari, ja que pot afavorir l’organització de treball i descarrega en tot allò que representi tràmits administratius. Això permet que l’equip assistencial pugui guanyar temps valuós per dedicar als pacients i donar una atenció de qualitat.

De fet l'administratiu sanitari acompanya a l'usuari en el procés assistencial donant una atenció directa per resoldre situacions no clíniques. Per poder garantir aquesta millor experiència i accessibilitat és imprescindible que tingui accés a la informació rellevant dels pacients, per exemple, una vista compartida de la programació de les visites per poder gestionar el transport sanitari, accés a l'HC3 que permet l'autonomia necessària per poder donar una atenció personalitzada, eficient i eficaç als usuaris en tots els àmbits assistencials.

La reorganització de les tasques ajuda a millorar l'experiència i satisfacció de l’equip assistencial, ja que en assolir les funcions pròpies de l'administratiu com: gestió documental i tràmits, atenció directa... facilita la seva feina. Per altra banda, també ajuda a detectar els punts a millorar.

Referència: II-PROP-2024-02-88416
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartís eth ligam:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/funcionsadmin/f/3977/proposals/88416/embed.js?locale=oc"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/funcionsadmin/f/3977/proposals/88416/embed.html?locale=oc" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0%)

Cap comentari amb vots

Carregant els comentaris ...

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes