Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Configuració de les galetes
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Tipus
Nom
Servei
Descripció
Galeta
_session_id
Aquesta pàgina web
Permet als llocs web recordar a la usuària dins d'un lloc web quan es mou entre pàgines web.
Galeta
decidim-consent
Aquesta pàgina web
Emmagatzema informació sobre les galetes permeses per la usuària en aquesta pàgina web.
Emmagatzematge local
pwaInstallPromptSeen
Aquesta pàgina web
Guarda l'estat si la notificació d'instal·lació de l'aplicació web progressiva (PWA) ja ha estat vista per la usuària.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Ostres! La teva xarxa està desconnectada. El que estàs veient és una versió prèvia de la pàgina desada a la memòria cau i que podria no estar actualitzada.
Observacions del Coordinador d'Observatori d'Igualtat de Tracte i Oportunitats
Col·loquem entre ( … ) nostra opinió o recomanació
Preàmbul:
En el preàmbul del projecte de llei, se citen els Articles 15.2 (totes les persones), 18 (gent gran) i 19 (dones) de l'Estatut de Catalunya però s'obvien l'Article 16 (famílies) i l'Article 17 (menors), que en si mateix podrien constituir una discriminació d'alguns components de la unitat familiar, sobretot de la diversitat difusa dels menors d'edat en rangs ben diferenciables (infants, nens, adolescents, joves) en el seu tractament per fer una realitat el respecte als seus drets fonamentals en un tracte igualitari amb igualtat d'oportunitats per al desenvolupament de la seva vida com a adult. (Recomanem una rectificació amb clara definició a posteriori d'allò que afecti a la família en els seus models actuals i a tot el rang de menors per franges d'edat extrapolat amb les seves condicions de diversitat en la pluralitat real de l'actual societat catalana)
Article 1:
(Trobem a faltar la paraula “sancionar” després de “corregir” en la frase)
Article 2:
(En 2.2, no figura en la llesta la “Justícia”)
Article 7:
La negociació col·lectiva en el seu format actual i per les vigents estructures caduques del model sindical, adopta pràctiques discriminatòries cap a la dona i els col·lectius minoritaris per raons citades en l'Article 4.1, arribant a abusar del que es consideren “pràctiques legítimes” establertes en un Estatut del Treballador en text refós en 2014, amb greus llacunes sobre drets fonamentals. Deixar en mans d'aquesta legislació defectuosa l’interpretació de la negociació col·lectiva resultarà perillós, sobretot si els intèrprets socials acaben sent estaments arcaics del sistema sindical que discriminen a la dona en la seva estructura jeràrquica. (Recomanem s'aprofiti aquesta llei per corregir aquesta discriminació passiva mitjançant una “afirmació assertiva” de la igualtat de tracte i oportunitats no només de la dona sinó de les persones d'edat i experiència inferior, al que en ocasions al·ludeixen els càrrecs instal·lats en aquesta estructura jerarquitzades, més sobre una base d'experiència per temps d'acompliment que de vàlua i resultats demostrables.)
Article 10:
Aquest article és de summa rellevància per al bon funcionament en la implementació de la futura llei en tots els àmbits no només de l'Administració Pública sinó també en estaments de la societat catalana en la vida quotidiana. Per a això és imprescindible definir amb exactitud i no deixar a l'ambigua interpretació dels responsables administratius,
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"Observacions del Coordinador d'Observatori d'Igualtat de Tracte i Oportunitats\r\nCol·loquem entre ( … ) nostra opinió o recomanació\r\n\r\nPreàmbul:\r\nEn el preàmbul del projecte de llei, se citen els Articles 15.2 (totes les persones), 18 (gent gran) i 19 (dones) de l'Estatut de Catalunya però s'obvien l'Article 16 (famílies) i l'Article 17 (menors), que en si mateix podrien constituir una discriminació d'alguns components de la unitat familiar, sobretot de la diversitat difusa dels menors d'edat en rangs ben diferenciables (infants, nens, adolescents, joves) en el seu tractament per fer una realitat el respecte als seus drets fonamentals en un tracte igualitari amb igualtat d'oportunitats per al desenvolupament de la seva vida com a adult. (Recomanem una rectificació amb clara definició a posteriori d'allò que afecti a la família en els seus models actuals i a tot el rang de menors per franges d'edat extrapolat amb les seves condicions de diversitat en la pluralitat real de l'actual societat catalana)\r\n\r\nArticle 1:\r\n(Trobem a faltar la paraula “sancionar” després de “corregir” en la frase)\r\nArticle 2:\r\n(En 2.2, no figura en la llesta la “Justícia”)\r\nArticle 7:\r\nLa negociació col·lectiva en el seu format actual i per les vigents estructures caduques del model sindical, adopta pràctiques discriminatòries cap a la dona i els col·lectius minoritaris per raons citades en l'Article 4.1, arribant a abusar del que es consideren “pràctiques legítimes” establertes en un Estatut del Treballador en text refós en 2014, amb greus llacunes sobre drets fonamentals. Deixar en mans d'aquesta legislació defectuosa l’interpretació de la negociació col·lectiva resultarà perillós, sobretot si els intèrprets socials acaben sent estaments arcaics del sistema sindical que discriminen a la dona en la seva estructura jeràrquica. (Recomanem s'aprofiti aquesta llei per corregir aquesta discriminació passiva mitjançant una “afirmació assertiva” de la igualtat de tracte i oportunitats no només de la dona sinó de les persones d'edat i experiència inferior, al que en ocasions al·ludeixen els càrrecs instal·lats en aquesta estructura jerarquitzades, més sobre una base d'experiència per temps d'acompliment que de vàlua i resultats demostrables.)\r\nArticle 10: \r\nAquest article és de summa rellevància per al bon funcionament en la implementació de la futura llei en tots els àmbits no només de l'Administració Pública sinó també en estaments de la societat catalana en la vida quotidiana. Per a això és imprescindible definir amb exactitud i no deixar a l'ambigua interpretació dels responsables administratius, "},"title":{"ca":""}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
0 comentaris
Carregant els comentaris ...
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...