Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Impost sobre les emissions de gasos amb efecte d’hivernacle que generen les activitats econòmiques

Consulta pública prèvia a l'aprovació de l’Avantprojecte de llei de l’impost sobre les emissions de gasos amb efecte d’hivernacle que generen les activitats econòmiques

Fase 2 de 2
Retorn 04/02/2022 - 04/03/2022
Fases del procés

Canvis a "L'aplicació d'aquest impost altera completament el sentit que el legislador pretenia donar-li al 2017"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"L'aplicació d'aquest impost altera completament el sentit que el legislador pretenia donar-li al 2017"}
  • +{"ca"=>"L'aplicació d'aquest impost altera completament el sentit que el legislador pretenia donar-li al 2017"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"L'aplicació d'aquest impost altera completament el sentit que el legislador pretenia donar-li al 2017"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"L'aplicació d'aquest impost altera completament el sentit que el legislador pretenia donar-li al 2017"}

Cos

  • +["

    Un dels objectius de la Llei, al 2017, era el de garantir uns nivells mínims de preus de CO2 en un context en que els excedents d’oferta determinaven uns preus de mercat inferiors als considerats necessaris per promoure la descarbonatació. Concretament el preu se situava en uns 5€/t i la mateixa Llei estableix un valor inicial de l'impost de 10 €/t. En un context com l'actual, amb un preu de uns 80-85 €/t no té cap sentit l'aplicació d'aquest impost.


    "]
  • +["<p>Un dels objectius de la Llei, al 2017, era el de garantir uns nivells mínims de preus de CO2 en un context en que els excedents d’oferta determinaven uns preus de mercat inferiors als considerats necessaris per promoure la descarbonatació. Concretament el preu se situava en uns 5€/t i la mateixa Llei estableix un valor inicial de l'impost de 10 €/t. En un context com l'actual, amb un preu de uns 80-85 €/t no té cap sentit l'aplicació d'aquest impost.<br> <br> <br></p>"]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Un dels objectius de la Llei, al 2017, era el de garantir uns nivells mínims de preus de CO2 en un context en que els excedents d’oferta determinaven uns preus de mercat inferiors als considerats necessaris per promoure la descarbonatació. Concretament el preu se situava en uns 5€/t i la mateixa Llei estableix un valor inicial de l'impost de 10 €/t. En un context com l'actual, amb un preu de uns 80-85 €/t no té cap sentit l'aplicació d'aquest impost.


    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>Un dels objectius de la Llei, al 2017, era el de garantir uns nivells mínims de preus de CO2 en un context en que els excedents d’oferta determinaven uns preus de mercat inferiors als considerats necessaris per promoure la descarbonatació. Concretament el preu se situava en uns 5€/t i la mateixa Llei estableix un valor inicial de l'impost de 10 €/t. En un context com l'actual, amb un preu de uns 80-85 €/t no té cap sentit l'aplicació d'aquest impost.<br> <br> <br></p>"]
Autoria de la versió
Avatar: JOSEP CASELLAS MACAU JOSEP CASELLAS MACAU
Versió creada el 02/02/2022 12:16

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes