Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració de l’avantprojecte de llei de turisme

Consulta pública prèvia a l’elaboració de l’avantprojecte de llei de turisme

Fase 3 de 3
Retorn 03/12/2021 - 04/05/2022
Fases del proceso

Cambios en "Professionalitat als equipaments museístics, patrimonials i culturals. Per una contractació directa dels treballadors per part de museus i centres."

Comparar el modo de visualización:

Título

  • +{"es"=>"Professionalitat als equipaments museístics, patrimonials i culturals. Per una contractació directa dels treballadors per part de museus i centres."}
  • +{"es"=>"Professionalitat als equipaments museístics, patrimonials i culturals. Per una contractació directa dels treballadors per part de museus i centres."}
Supresiones
Adiciones
  • +{"es"=>"Professionalitat als equipaments museístics, patrimonials i culturals. Per una contractació directa dels treballadors per part de museus i centres."}
Supresiones
Adiciones
  • +{"es"=>"Professionalitat als equipaments museístics, patrimonials i culturals. Per una contractació directa dels treballadors per part de museus i centres."}

Cuerpo

  • +["Un gran nombre d'espais d'exhibició cultural, patrimonial i museística, tan de titularitat pública com privada, compten amb una plantilla formada en la seva majoria per treballadors temporals a càrrec d'empreses de treball temporal o amb contractes d'obra i servei. Règims laborals que generen una enorme ineseguretat salarial i de durada dels contractes i, en definitiva, genera equips d'informació turística i cultural altament desmotivats i precaris. Caldria limitar aquestes contractacions."]
  • +["Un gran nombre d'espais d'exhibició cultural, patrimonial i museística, tan de titularitat pública com privada, compten amb una plantilla formada en la seva majoria per treballadors temporals a càrrec d'empreses de treball temporal o amb contractes d'obra i servei. Règims laborals que generen una enorme ineseguretat salarial i de durada dels contractes i, en definitiva, genera equips d'informació turística i cultural altament desmotivats i precaris. Caldria limitar aquestes contractacions."]
Supresiones
Adiciones
  • +["Un gran nombre d'espais d'exhibició cultural, patrimonial i museística, tan de titularitat pública com privada, compten amb una plantilla formada en la seva majoria per treballadors temporals a càrrec d'empreses de treball temporal o amb contractes d'obra i servei. Règims laborals que generen una enorme ineseguretat salarial i de durada dels contractes i, en definitiva, genera equips d'informació turística i cultural altament desmotivats i precaris. Caldria limitar aquestes contractacions."]
Supresiones
Adiciones
  • +["Un gran nombre d'espais d'exhibició cultural, patrimonial i museística, tan de titularitat pública com privada, compten amb una plantilla formada en la seva majoria per treballadors temporals a càrrec d'empreses de treball temporal o amb contractes d'obra i servei. Règims laborals que generen una enorme ineseguretat salarial i de durada dels contractes i, en definitiva, genera equips d'informació turística i cultural altament desmotivats i precaris. Caldria limitar aquestes contractacions."]
Autoría de la versión
Avatar: Borja Borja
Versión creada el 16/11/2021 22:11

Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.

Cambiar la configuración de cookies