Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta publica preliminara ara elaboracion d’un projècte de decret peth quau s’establissen es condicions e es condicions entara realizacion d’estudis observacionaus damb medicaments de seguiment prospectiu enes centres e establiments sanitaris de Catalonha.

Condicions entara realizacion d’estudis observacionaus damb medicaments de seguiment prospectiu

Fase 2 de 2
Retorn 21/03/2022 - 21/04/2022
Veure les fases
Ajuda

Son debats estructuradi sus politiques publiques entà incorporar es votzes dera ciutadania enes decisions deth Govèrn. Eth Govèrn aquerís eth compromís d’escotar-les, incorporar-les quan sigue procedent e explicar entara ciutadania es decisions prenudes, enriquides damb aguesta participacion.


Podetz hèr es vòstes aportacions en linha, assistir a sessions presenciaus o consultar es aportacions d’auti participaires.

Tanca l'ajuda

Quant a aquest procés

Aquest procés pertany a Normativa

Eth Departament de Salut, ath laguens deth Plan normatiu dera Administracion dera Generalitat de Catalonha entàs ans 2021-2023 impulse era iniciativa d’un projècte de decret peth quau s’establissen es condicions e es obligacions entà hèr estudis observacionaus damb medicaments de seguiment prospectiu enes centres e establiments sanitaris de Catalonha.

Objectius deth nau decret


Eth 2 de gèr de 2021 entrèc en aplicacion eth Reiau decret 957/2020, de 3 de noveme, peth quau se regulen es estudis observacionaus damb medicaments d’us uman, que derògue era normativa anteriora en matèria d’estudis observacionaus.


Er article 4.2 d’aguest Reiau decret establís que, en cas d’estudis observacionaus damb medicaments (EOM) de seguiment prospectiu, dempús d’obtier era resolucion favorabla deth Comitè d’Etica d’Investigacion damb Medicaments (CEIm), es autoritats sanitàries competentes pòden establir condicions addicionaus entà que poguen començar aguesti estudis enes centres dera sua competéncia. Aguestes condicions s’auràn de justificar d’acòrd damb es critèris de factibilitat o pertanhença, mès non en qüestions der estudi ja avalorades peth CEIm corresponent.


En Catalonha, era Instruccion 1/2003 dera Direccion Generau de Recorsi Sanitaris deth Departament de Salut, regule es condicions entara realizacion d'estudis postautorizacion de medicaments enes centres sanitaris deth hilat sanitari d’utilizacion publica de Catalonha, e cree era Comission Assessora d’Estudis Postautorizacion damb Medicaments (CAEPAM). Sus era basa d’aguesta Instruccion, en Catalonha s’an avalorat totes es sollicituds entara realizacion d’estudis observacionaus damb medicaments en centres sanitaris deth hilat d’utilizacion publica de Catalonha. Aguesta Instruccion, que non includís qu’es centres sanitaris deth hilat d’utilizacion publica, requerís d’ua adequacion ara normativa estatau.


Es objectius que se vòlen arténher damb eth projècte de decret son:

·      Unificar es critèris que cau seguir ena realizacion d’aguesti estudis enes centres e establiments sanitaris de Catalonha, d’acòrd damb es linhes estrategiques fixades pes autoritats sanitàries ena utilizacion de medicaments.

·      Establir critèris de factibilitat e pertanhença que permeten hèr estudis observacionaus que faciliten eth coneishement des medicaments en contèxte reau dera assisténcia sanitària.

·      Garantir era qualitat des estudis observacionaus de seguiment prospectiu entà obtier informacion de valor sus era efectivitat e era seguretat des medicaments en contèxte reau dera practica clinica abituau.


Era experiéncia artenhuda en Catalonha a compdar der an 2003 e eth contèxte actuau en aguesta matèria recomanen regular normativament es critèris de factibilitat e pertanhença entara realizacion d’aguesti estudis enes centres e establiments sanitaris de Catalonha, e tanben es mecanismes entà avalorar-ne eth compliment.


Er objectiu dera consulta ei arremassar es aportacions, opinions, peticions, preocupacions e besonhs ciutadans, e des diferenti collectius e sectors potenciaument afectadi en relacion damb era iniciativa normativa.


Propostes Veure tots (4)

Valorar què aporta l’autorització del Departament. CEIm fa avaluació completa i valora inducció a...
Posar mes restriccions i mes carregues impositives a aquests tipus de projectes allunya la...
Ha de quedar clar que la proposta no aplica a la investigació clínica sense ànim...
Real Decreto 957/2020, de 3 de noviembre, por el que se regulan los estudios observacionales con...
Veure tots (4)
Què es decideix La idoneïtat o no d'impulsar aquest decret, en relació als problemes i objectius fixats.
Qui participa La consulta és oberta al conjunt de la ciutadania.
Com es decideix A través de les aportacions dels interessats.
Àrea Departament de Salut
Grup promotor Departament de Salut
Unitat promotora Direcció General d’Ordenació i Regulació Sanitària
Entitats dinamitzadores Secretaria d'Atenció Sanitària i Participació
Cost 0,00 €
Disposa de retorn
Data d'inici Lo 18 de febrièr de 2022
Data de finalització Lo 21 de març de 2022
Referència: II-PART-2022-02-464

Compartís eth ligam:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/medicaments-seguiment-prospectiu/embed.js?locale=oc"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/medicaments-seguiment-prospectiu/embed.html?locale=oc" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Estadístiques

4

Participants

8

Seguidores

4

Propostes

3

Adhesions

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes