Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Procés participatiu de l'espai de menjador escolar

#Espaidemigdia Construïm junts l'espai de migdia

Fase 3 de 3
Conclusions i retorn 16/11/2019 - 31/03/2020
Fases del procés

Eix 3 pels alumnes amb necessitats especials

30/05/2019 22:45  
Proposo que hi hagi personal especialitzat i format per atendre els nens amb necessitats especials escolaritzats en l'escola ordinària. El curs de monitor no és suficient. És cert que de vegades hi ha monitors de menjador ben preparats, però és la sort i l'atzar el que determina que al nostre fill li toqui un professional adient. Poso com a exemple nens amb TEA, TDAH, etc. Nens que sovint necessiten també un temps d'esbarjo a l'aire lliure i ESTRUCTURAT amb persones que sàpiguen reconduir-los.
7 Suports
Número d'adhesions0

Referència: II-PROP-2019-05-75778
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/menjadors-escolars/f/2503/proposals/75778/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/menjadors-escolars/f/2503/proposals/75778/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0%)

Cap comentari amb vots

Carregant els comentaris ...

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes