" class="part-icon-bars">

Procés participatiu de l'espai de menjador escolar

#Espaidemigdia Construïm junts l'espai de migdia

Phase 3 of 3
Conclusions i retorn 16/11/2019 - 31/03/2020
Process phases

Us proposem tres eixos com a punt de partida per dur a terme aquest debat:

Eix 1 - L'espai de migdia en el projecte educatiu de centre

Per aconseguir que l'espai menjador sigui un espai integrat en el projecte educatiu del centre.

Eix 2 - L'alimentació a l'espai de migdia

Per garantir la qualitat alimentària de l'espai menjador a partir d'uns estàndards.

Eix 3 - Sobre la qualitat de servei de l'espai de migdia

Per garantir que la prestació del servei es faci incloent les necessitats de tot l'alumnat.

Podeu trobar més informació a les fitxes de treball i a la pàgina Documentació (antecedents, documentació complementària, normativa de referència i informes de les sessions presencials).

45 proposals

New proposal

The form below filters the search results dynamically when the search conditions are changed.

Status
Category
Origin
  • Created at
    23/05/2019
  • 1
  • Comments count: 1
Informe sobre la sessió del dia 29 de maig de 2019 organitzada per la Fundació Privada en Xarxa
  • Created at
    31/07/2019
  • 0
  • Comments count: 0
Els educadors de temps no lectiu, haurien d’estar preparats, com els mestres, per definir els...
Des de la Fapac considerem que el preu màxim de 6'20€ per als usuaris fixos i 6'80€ per als...
  • Created at
    02/06/2019
  • 1
  • Comments count: 0
  • Created at
    19/05/2019
  • 5
  • Comments count: 2
Informe sobre la sessió del dia 23 d'octubre de 2019 organitzada per l'AMPA de l'Escola Joc de la...
Si acabeu fent obligatòria la contractació per part d'administracions públiques de l'espai de...
A Viladecans, en l’última sessió del Consell Municipal d’Educació, de data 28 de maig de 2019, es...
Informe sobres la sessió participativa amb infants dels dies 5, 6, 8 i 13 de novembre,...
  • Created at
    10/06/2019
  • 2
  • Comments count: 0
  • Created at
    10/06/2019
  • 0
  • Comments count: 0