Pàgina
La segona fase del procés preveu la celebració de sessions autogestionades als centres educatius i als consells d’infants.
L’objectiu d’aquestes sessions és que els nens i les nenes aportin la seva visió i la seva veu com a protagonistes que són de l’espai de migdia als centres educatius. La metodologia, doncs, s’adaptarà a les formes de comunicació i de relació pròpies dels infants.
Organitzeu una sessió del procés participatiu Construïm junts l’espai de migdia amb els nens i nenes del vostre centre educatiu o del vostre consell d’infants.
Consulteu la guia per fer-ho
A més, per promoure i facilitar la participació i cultura democràtica i recollir experiències concretes que serveixin per orientar actuacions futures en aquest àmbit, el Departament d’Educació ha acompanyat, en el desenvolupament de les seves sessions, a cinc centres educatius de primària d’arreu de Catalunya que responen a realitats diverses.
Podeu consultar els informes de les sessions:
Escola El Bosc
Població: Mont-ral (Tarragona)
Informe de la sessió a l'escola El Bosc
Escola Pardinyes
Població: Lleida
Informe de la sessió a l'escola Pardinyes
Escola El Bosc de la Pabordia
Població: Girona
Informe de la sessió a l'escola El Bosc de la Pabordia
Escola Can Besora
Població: Mollet del Vallès (Barcelona)
Informe de la sessió a l'escola Can Besora
Escola Concepción Arenal
Població: Barcelona
Informe de la sessió a l'escola Concepción Arenal
Conclusions:
Informe de conclusions de la participació infantil
Compartís