Procès participatiu der espaci de minjador escolar
#Espaidemigdia Bastim amassa er espaci de meddia
Quant a aquest procés
Aquest procés pertany a Procés
Eth Departament d'Educacion promò un debat de país entre toti es agents implicadi entà establir amassa coma volem que sigue er espaci de meddia des centres educatius. Era volontat qu’ei generar un encastre d'interès collectiu, non individuau, entà bastir amassa e democraticaments eth projècte educatiu der espaci de meddia, auent en compde es sòns caractèrs educatius, alimentaris e de servici.
Eth Departament d'Educacion vò bastir un modèl de succès e de qualitat der espaci de meddia des minjadors escolars en toti es centres deth país a trauès d’un debat -dubèrt e sincèr damb toti-, entà generar un acòrd gran sus com a d’èster er espaci de meddia e coma s'intègre laguens deth projècte educatiu deth centre, en tot establir, se cau, indicadors e objectius.
Per aguest motiu, començam un procès participatiu que permeterà definir, entre toti es agents implicadi, coma volem que sigue er espaci de meddia des minjadors escolars.
Era volontat deth Departament qu’ei incorporar totes es perspectives e toti es actors ath laguens deth procès participatiu entà qu’apòrten proposicions que hèsquen der espaci de meddia un modèl d'excelléncia e que mos permeten arténher un acòrd tan gran coma sigue possible entà bastir amassa era qualitat educativa, alimentària e de servici der espaci de meddia.
Eth Departament met tanben sus era taula documentacion d'interès dera comunitat educativa e des departaments de Salut e d'Agricultura, Ramaderia, Pesca e Alimentacion, dant retorn der istoric trabalhat e dera situacion a on mos trobam.
Eth procès participatiu qu’ei dividit en diuèrses fases. Era prumèra fasa, includida entre mai e junhsèga, consistirà en un debat damb eth sector, a trauès de sessions territoriaus –d’un minímum de 10–. Es entitats e organizacions qu’intèrnaments volguen participar deth procès, poiràn organizar era sua pròpia session autogestionada e hèr-mos a arribar es sues proposicions. En acabar aguesta fasa, eth Departament d’Educacion presentarà ues prumères conclusions deth procès participatiu.
Era segona fasa, que se desvoloparà pendent era tardor, entà ajustar-se milhor ath calendari escolar, ei adreçada as centres educatius, tà qu’a trauès de sessions autogestionades, incorpòren era vision dera mainadèra coma protagonista der espaci de meddia.
Atau madeish, ath long de tot eth procès se poirà participar en debat hènt aportacions en linha en aguest portau.
Finauments, eth Departament presentarà es resultats e eth barrament deth procès participatiu damb es conclusions definitives. En aguest moment tanben s’argumentaràn es motius pes quaus s’an incorporat o non es proposicions recebudes, e se comunicarà per diferenti canaus a toti es agents implicadi en procès participatiu.
Compartís: