" class="part-icon-bars">

Procés participatiu de la nova llei de participació ciutadana de Catalunya

#LleiParticipa Procés participatiu de la nova llei de participació ciutadana de Catalunya

Fase 3 de 3
Retorn 13/03/2023 - 31/03/2023
Fases del procés

Canvis a "S4.8. Atendre les especificitats dels micropobles i municipis petits en la futura llei."

Mode de vista de comparació:

Àmbit

  • +Societat, ciutadania i families
  • +Societat, ciutadania i families
Esborrats
Addicions
  • +Societat, ciutadania i families
Esborrats
Addicions
  • +Societat, ciutadania i families

Títol

  • +{"ca"=>"S4.8. Atendre les especificitats dels micropobles i municipis petits en la futura llei.", "es"=>"", "oc"=>""}
  • +{"ca"=>"S4.8. Atendre les especificitats dels micropobles i municipis petits en la futura llei.", "es"=>"", "oc"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"S4.8. Atendre les especificitats dels micropobles i municipis petits en la futura llei.", "es"=>"", "oc"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"S4.8. Atendre les especificitats dels micropobles i municipis petits en la futura llei.", "es"=>"", "oc"=>""}

Cos

  • +["

    La futura llei no pot regular de la mateixa manera a un municipi de 20.000 habitants i a un de 200. Cal que la llei sigui molt flexible i adaptar les exigències que pugui preveure a les capacitats reals que tenen els ens locals. En aquest sentit es planteja un debat obert amb diferents alternatives. D’una banda la possibilitat d’excloure de les obligacions de la llei als municipis de menys de 2000 habitants. Aquesta possibilitat alleugeria als seus ajuntaments de noves obligacions que no poden complir però per contra podria excloure als seus habitants del dret a participar en processos que difícilment es farien. D’una altra banda la possibilitat de traslladar aquestes obligacions a les entitats supralocals de manera que la manca de recursos no sigui un motiu per no impulsar processos en tots els territoris.

    ", "", ""]
  • +["<p>La futura llei no pot regular de la mateixa manera a un municipi de 20.000 habitants i a un de 200. Cal que la llei sigui molt flexible i adaptar les exigències que pugui preveure a les capacitats reals que tenen els ens locals. En aquest sentit es planteja un debat obert amb diferents alternatives. D’una banda la possibilitat d’excloure de les obligacions de la llei als municipis de menys de 2000 habitants. Aquesta possibilitat alleugeria als seus ajuntaments de noves obligacions que no poden complir però per contra podria excloure als seus habitants del dret a participar en processos que difícilment es farien. D’una altra banda la possibilitat de traslladar aquestes obligacions a les entitats supralocals de manera que la manca de recursos no sigui un motiu per no impulsar processos en tots els territoris.</p>", "", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["

    La futura llei no pot regular de la mateixa manera a un municipi de 20.000 habitants i a un de 200. Cal que la llei sigui molt flexible i adaptar les exigències que pugui preveure a les capacitats reals que tenen els ens locals. En aquest sentit es planteja un debat obert amb diferents alternatives. D’una banda la possibilitat d’excloure de les obligacions de la llei als municipis de menys de 2000 habitants. Aquesta possibilitat alleugeria als seus ajuntaments de noves obligacions que no poden complir però per contra podria excloure als seus habitants del dret a participar en processos que difícilment es farien. D’una altra banda la possibilitat de traslladar aquestes obligacions a les entitats supralocals de manera que la manca de recursos no sigui un motiu per no impulsar processos en tots els territoris.

    ", "", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>La futura llei no pot regular de la mateixa manera a un municipi de 20.000 habitants i a un de 200. Cal que la llei sigui molt flexible i adaptar les exigències que pugui preveure a les capacitats reals que tenen els ens locals. En aquest sentit es planteja un debat obert amb diferents alternatives. D’una banda la possibilitat d’excloure de les obligacions de la llei als municipis de menys de 2000 habitants. Aquesta possibilitat alleugeria als seus ajuntaments de noves obligacions que no poden complir però per contra podria excloure als seus habitants del dret a participar en processos que difícilment es farien. D’una altra banda la possibilitat de traslladar aquestes obligacions a les entitats supralocals de manera que la manca de recursos no sigui un motiu per no impulsar processos en tots els territoris.</p>", "", ""]
Autoria de la versió
Avatar: Suport a la Dinamització Suport a la Dinamització
Versió creada el 11/11/2022 18:37