" class="part-icon-bars">

Avantprojecte de llei d'ocupació pública catalana

Consulta pública prèvia a l'elaboració de l’avantprojecte de llei d'ocupació pública catalana

Phase 2 of 2
Retorn 21/01/2022 - 21/02/2022
Process phases

Changes at "Avaluar la gestió dels serveis de RRHH dels Departaments"

Title

  • +{"es"=>"Avaluar la gestió dels serveis de RRHH dels Departaments"}
  • +{"es"=>"Avaluar la gestió dels serveis de RRHH dels Departaments"}
Deletions
Additions
  • +{"es"=>"Avaluar la gestió dels serveis de RRHH dels Departaments"}
Deletions
Additions
  • +{"es"=>"Avaluar la gestió dels serveis de RRHH dels Departaments"}

Body

  • +["

    Cal que els serveis de recursos humans siguin més accessibles i transparents a l'hora de solventar dubtes i questions que puguin sorgir en la gestió de permisos o llicències.... Que si es denega un dret es faci motivadament i per escrit. Que els funcionaris puguem avaluar la seva gestió com a usuaris d'aquest servei, de la mateixa manera que un administrat pot avaluar amb enquestes l'atenció rebuda per part d'un servei públic.

    "]
  • +["<p>Cal que els serveis de recursos humans siguin més accessibles i transparents a l'hora de solventar dubtes i questions que puguin sorgir en la gestió de permisos o llicències.... Que si es denega un dret es faci motivadament i per escrit. Que els funcionaris puguem avaluar la seva gestió com a usuaris d'aquest servei, de la mateixa manera que un administrat pot avaluar amb enquestes l'atenció rebuda per part d'un servei públic.</p>"]
Deletions
Additions
  • +["

    Cal que els serveis de recursos humans siguin més accessibles i transparents a l'hora de solventar dubtes i questions que puguin sorgir en la gestió de permisos o llicències.... Que si es denega un dret es faci motivadament i per escrit. Que els funcionaris puguem avaluar la seva gestió com a usuaris d'aquest servei, de la mateixa manera que un administrat pot avaluar amb enquestes l'atenció rebuda per part d'un servei públic.

    "]
Deletions
Additions
  • +["<p>Cal que els serveis de recursos humans siguin més accessibles i transparents a l'hora de solventar dubtes i questions que puguin sorgir en la gestió de permisos o llicències.... Que si es denega un dret es faci motivadament i per escrit. Que els funcionaris puguem avaluar la seva gestió com a usuaris d'aquest servei, de la mateixa manera que un administrat pot avaluar amb enquestes l'atenció rebuda per part d'un servei públic.</p>"]
Version number 1 out of 1 Show all versions Go back to proposal
Version author
Avatar: Isabel Isabel
Version created at 19/01/2022 17:56