Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Participació ciutadana sobre el Projecte d’ordre d’acreditació de la competència digital docent

Participació ciutadana en relació amb el Projecte d’ordre per la qual es regulen els procediments per a l’acreditació de la competència digital docent del professorat dels centres educatius no universitaris de Catalunya

Fase 2 de 2
Retorn 31/10/2024 - 21/11/2024
Fases del procés
Ajuda

Són espais d'interlocució entre la ciutadania i l'Administració, on pots aportar les teves opinions, necessitats, propostes i expectatives.

Suma la teva participació a través dels mecanismes que tens a la teva disposició!

Tanca l'ajuda

Quant a aquest procés

Aquest procés pertany a Normativa

L’objectiu de la consulta és possibilitar que la ciutadania valori els mecanismes establerts per a l’acreditació de la competència digital docent.

Contingut de la iniciativa normativa i aspectes principals

La iniciativa normativa té per objecte regular el procediment per a l’acreditació de la competència digital docent en l’àmbit de gestió del Departament d’Educació i Formació Professional de la Generalitat de Catalunya.

El capítol I fa referència a l’objecte i l’àmbit d’aplicació, i a les persones destinatàries. El capítol II se centra en els procediments d’acreditació i estipula que l’acreditació de la competència digital docent s’ha de fer d’acord amb el Marc de referència de la competència digital docent (MRCDD).


Objectius de la iniciativa normativa

Els objectius que es pretenen assolir són:

a) Donar compliment a la Resolució d’1 de juliol de 2022, de la Direcció General d’Avaluació i Cooperació Territorial, per la qual es publica l’Acord de la Conferència Sectorial d’Educació sobre la certificació, l’acreditació i el reconeixement de la competència digital docent, en tant que estableix el marc dels mecanismes d’acreditació d’aquesta competència, el qual n’ha de permetre, a més, l’expedició i n’ha d’assegurar l'homologació a totes les comunitats autònomes.

b) Regular el procediment per a l’acreditació de la competència digital docent en l’àmbit de gestió del Departament d’Educació i Formació Professional de la Generalitat de Catalunya.

Qui hi participa Tota la comunitat educativa i, específicament, els cossos docents i sindicats que representen aquests cossos.
Departament Departament d'Educació i Formació Professional
Unitat promotora Direcció General d’Innovació, Digitalització i Currículum
Disposa de retorn
Data d'inici 10 de Octubre de 2024
Data de finalització 30 de Octubre de 2024
Referència: II-PART-2024-10-719

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/ordre-competencia-digital-docent/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/ordre-competencia-digital-docent/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes