Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta sobre la proposta de Decret d'orientació educativa

Participa en la millora del Decret d'orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 14/03/2024 - 14/05/2024
Fases del procés

Canvis a "Capítol III. Organització de l’acció orientadora al centre,"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Capítol III. Organització de l’acció orientadora al centre,"}
  • +{"ca"=>"Capítol III. Organització de l’acció orientadora al centre,"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Capítol III. Organització de l’acció orientadora al centre,"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Capítol III. Organització de l’acció orientadora al centre,"}

Cos

  • +["

    1. La necessitat de crear la figura de l’orientador/psicopedagog a les escoles d’EI i EP, a més de seguir comptant amb els EAPS, com a Servei de zona. 

    2.     Remarcar la demanda de què, els graduats/des en Educació Infantil i/o Educació Primària que hagin superat el MU en Psicopedagogia, com ja passava abans, puguin accedir a llistes, ja que és un perfil formatiu que coneix la dinàmica de l’escola a més de les competències pròpies de l’orientació.

    "]
  • +["<p>1.&nbsp;La necessitat de crear la figura de l’orientador/psicopedagog a les escoles d’EI i EP, a més de seguir comptant amb els EAPS, com a Servei de zona.&nbsp;</p><p>2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Remarcar la demanda de què, els graduats/des en Educació Infantil i/o Educació Primària que hagin superat el MU en Psicopedagogia, com ja passava abans, puguin accedir a llistes, ja que és un perfil formatiu que coneix la dinàmica de l’escola a més de les competències pròpies de l’orientació.</p>"]
Esborrats
Addicions
  • +["

    1. La necessitat de crear la figura de l’orientador/psicopedagog a les escoles d’EI i EP, a més de seguir comptant amb els EAPS, com a Servei de zona. 

    2.     Remarcar la demanda de què, els graduats/des en Educació Infantil i/o Educació Primària que hagin superat el MU en Psicopedagogia, com ja passava abans, puguin accedir a llistes, ja que és un perfil formatiu que coneix la dinàmica de l’escola a més de les competències pròpies de l’orientació.

    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>1.&nbsp;La necessitat de crear la figura de l’orientador/psicopedagog a les escoles d’EI i EP, a més de seguir comptant amb els EAPS, com a Servei de zona.&nbsp;</p><p>2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Remarcar la demanda de què, els graduats/des en Educació Infantil i/o Educació Primària que hagin superat el MU en Psicopedagogia, com ja passava abans, puguin accedir a llistes, ja que és un perfil formatiu que coneix la dinàmica de l’escola a més de les competències pròpies de l’orientació.</p>"]
Autoria de la versió
Avatar: ALEX ALEX
Versió creada el 29/02/2024 09:30

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes