Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta sobre la proposta de Decret d'orientació educativa

Participa en la millora del Decret d'orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 14/03/2024 - 14/05/2024
Fases del procés

Canvis a "La formació inicial en orientació dels i de les professionals de l'educació i el pla orientador de centre "

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"La formació inicial en orientació dels i de les professionals de l'educació i el pla orientador de centre "}
  • +{"ca"=>"La formació inicial en orientació dels i de les professionals de l'educació i el pla orientador de centre "}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"La formació inicial en orientació dels i de les professionals de l'educació i el pla orientador de centre "}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"La formació inicial en orientació dels i de les professionals de l'educació i el pla orientador de centre "}

Cos

  • +["

    En Art. 24, cladria concretar el tipus de formació requerida per a exercicir tasques d'orientació. La que es dona (en el master de formació de professorat, com en la formació inicial de mestres) no contempla l'autoconeixement i l'autocura, ni les competències emocionals, per tal de fer acompanyament. En Art. 12, cal major concreció del pla d'orientació, com s'articula, qui es responsabilitza i com es treballa. Si no es redueix a un paper de bones intencions.

    "]
  • +["<p>En Art. 24, cladria concretar el tipus de formació requerida per a exercicir tasques d'orientació. La que es dona (en el master de formació de professorat, com en la formació inicial de mestres) no contempla l'autoconeixement i l'autocura, ni les competències emocionals, per tal de fer acompanyament. En Art. 12, cal major concreció del pla d'orientació, com s'articula, qui es responsabilitza i com es treballa. Si no es redueix a un paper de bones intencions.</p>"]
Esborrats
Addicions
  • +["

    En Art. 24, cladria concretar el tipus de formació requerida per a exercicir tasques d'orientació. La que es dona (en el master de formació de professorat, com en la formació inicial de mestres) no contempla l'autoconeixement i l'autocura, ni les competències emocionals, per tal de fer acompanyament. En Art. 12, cal major concreció del pla d'orientació, com s'articula, qui es responsabilitza i com es treballa. Si no es redueix a un paper de bones intencions.

    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>En Art. 24, cladria concretar el tipus de formació requerida per a exercicir tasques d'orientació. La que es dona (en el master de formació de professorat, com en la formació inicial de mestres) no contempla l'autoconeixement i l'autocura, ni les competències emocionals, per tal de fer acompanyament. En Art. 12, cal major concreció del pla d'orientació, com s'articula, qui es responsabilitza i com es treballa. Si no es redueix a un paper de bones intencions.</p>"]
Autoria de la versió
Avatar: Lidia Lidia
Versió creada el 12/03/2024 07:54

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes