Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
" class="part-icon-bars">

Consulta sobre la proposta de Decret d'orientació educativa

Participa en la millora del Decret d'orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 14/03/2024 - 14/05/2024
Fases del proceso

Cambios en "La formació inicial en orientació dels i de les professionals de l'educació i el pla orientador de centre "

Comparar el modo de visualización:

Título

  • +{"ca"=>"La formació inicial en orientació dels i de les professionals de l'educació i el pla orientador de centre "}
  • +{"ca"=>"La formació inicial en orientació dels i de les professionals de l'educació i el pla orientador de centre "}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"La formació inicial en orientació dels i de les professionals de l'educació i el pla orientador de centre "}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"La formació inicial en orientació dels i de les professionals de l'educació i el pla orientador de centre "}

Cuerpo

  • +["

    En Art. 24, cladria concretar el tipus de formació requerida per a exercicir tasques d'orientació. La que es dona (en el master de formació de professorat, com en la formació inicial de mestres) no contempla l'autoconeixement i l'autocura, ni les competències emocionals, per tal de fer acompanyament. En Art. 12, cal major concreció del pla d'orientació, com s'articula, qui es responsabilitza i com es treballa. Si no es redueix a un paper de bones intencions.

    "]
  • +["<p>En Art. 24, cladria concretar el tipus de formació requerida per a exercicir tasques d'orientació. La que es dona (en el master de formació de professorat, com en la formació inicial de mestres) no contempla l'autoconeixement i l'autocura, ni les competències emocionals, per tal de fer acompanyament. En Art. 12, cal major concreció del pla d'orientació, com s'articula, qui es responsabilitza i com es treballa. Si no es redueix a un paper de bones intencions.</p>"]
Supresiones
Adiciones
  • +["

    En Art. 24, cladria concretar el tipus de formació requerida per a exercicir tasques d'orientació. La que es dona (en el master de formació de professorat, com en la formació inicial de mestres) no contempla l'autoconeixement i l'autocura, ni les competències emocionals, per tal de fer acompanyament. En Art. 12, cal major concreció del pla d'orientació, com s'articula, qui es responsabilitza i com es treballa. Si no es redueix a un paper de bones intencions.

    "]
Supresiones
Adiciones
  • +["<p>En Art. 24, cladria concretar el tipus de formació requerida per a exercicir tasques d'orientació. La que es dona (en el master de formació de professorat, com en la formació inicial de mestres) no contempla l'autoconeixement i l'autocura, ni les competències emocionals, per tal de fer acompanyament. En Art. 12, cal major concreció del pla d'orientació, com s'articula, qui es responsabilitza i com es treballa. Si no es redueix a un paper de bones intencions.</p>"]
Autoría de la versión
Avatar: Lidia Lidia
Versión creada el 12/03/2024 07:54

Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.

Cambiar la configuración de cookies