Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
" class="part-icon-bars">

Consulta sobre la proposta de Decret d'orientació educativa

Participa en la millora del Decret d'orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 14/03/2024 - 14/05/2024
Fases del proceso

Cambios en "Redacció alternativa: integrar llenguatge inclusiu "

Comparar el modo de visualización:

Título

  • +{"ca"=>"Redacció alternativa: integrar llenguatge inclusiu "}
  • +{"ca"=>"Redacció alternativa: integrar llenguatge inclusiu "}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Redacció alternativa: integrar llenguatge inclusiu "}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Redacció alternativa: integrar llenguatge inclusiu "}

Cuerpo

  • +["

    Integrar llenguatge inclusiu en tot el document amb atenció quan es fa referència a “l’alumnat” (com per exemple als Arts. 3, 4, 5 i 7) 

    Integrar “alumnat en situació de vulnerabilitat” en comptes “d’alumnat vulnerable”, ja que les persones es troben en situació de vulnerabilitat, no són vulnerables per se. (Art. 5).

    "]
  • +["<p>Integrar llenguatge inclusiu en tot el document amb atenció quan es fa referència a “l’alumnat” (com per exemple als Arts. 3, 4, 5 i 7)&nbsp;</p><p>Integrar “alumnat en situació de vulnerabilitat” en comptes “d’alumnat vulnerable”, ja que les persones es troben en situació de vulnerabilitat, no són vulnerables per se. (Art. 5).</p>"]
Supresiones
Adiciones
  • +["

    Integrar llenguatge inclusiu en tot el document amb atenció quan es fa referència a “l’alumnat” (com per exemple als Arts. 3, 4, 5 i 7) 

    Integrar “alumnat en situació de vulnerabilitat” en comptes “d’alumnat vulnerable”, ja que les persones es troben en situació de vulnerabilitat, no són vulnerables per se. (Art. 5).

    "]
Supresiones
Adiciones
  • +["<p>Integrar llenguatge inclusiu en tot el document amb atenció quan es fa referència a “l’alumnat” (com per exemple als Arts. 3, 4, 5 i 7)&nbsp;</p><p>Integrar “alumnat en situació de vulnerabilitat” en comptes “d’alumnat vulnerable”, ja que les persones es troben en situació de vulnerabilitat, no són vulnerables per se. (Art. 5).</p>"]
Autoría de la versión
Avatar: Fundació Ferrer i Guàrdia Fundació Ferrer i Guàrdia
Versión creada el 13/03/2024 17:09

Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.

Cambiar la configuración de cookies