" class="part-icon-bars">

Consulta sobre la proposta de Decret d'orientació educativa

Participa en la millora del Decret d'orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 14/03/2024 - 14/05/2024
Fases del procés

Canvis a "Elements a afegir. Reconèixer l’ecosistema de sistema d’orientació educativa "

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Elements a afegir. Reconèixer l’ecosistema de sistema d’orientació educativa "}
  • +{"ca"=>"Elements a afegir. Reconèixer l’ecosistema de sistema d’orientació educativa "}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Elements a afegir. Reconèixer l’ecosistema de sistema d’orientació educativa "}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Elements a afegir. Reconèixer l’ecosistema de sistema d’orientació educativa "}

Cos

  • +["

    El document hauria d’integrar que el centre educatiu forma part d’un ecosistema que també s’ha de reconèixer. Cal reconèixer les hores de dedicació al treball en aquesta xarxa d’agents i espais que s’interrelacionen i realitzen actuacions conjuntes. El centre és un dels pilars des d’on articular aquestes actuacions, ja que l’alumnat és el centre de les actuacions que es despleguen. Els agents no es poden presentar en aquest Decret com a una opció de consulta o ús.  

    "]
  • +["<p>El document hauria d’integrar que el centre educatiu forma part d’un ecosistema que també s’ha de reconèixer. Cal reconèixer les hores de dedicació al treball en aquesta xarxa d’agents i espais que s’interrelacionen i realitzen actuacions conjuntes. El centre és un dels pilars des d’on articular aquestes actuacions, ja que l’alumnat és el centre de les actuacions que es despleguen. Els agents no es poden presentar en aquest Decret com a una opció de consulta o ús.&nbsp;&nbsp;</p>"]
Esborrats
Addicions
  • +["

    El document hauria d’integrar que el centre educatiu forma part d’un ecosistema que també s’ha de reconèixer. Cal reconèixer les hores de dedicació al treball en aquesta xarxa d’agents i espais que s’interrelacionen i realitzen actuacions conjuntes. El centre és un dels pilars des d’on articular aquestes actuacions, ja que l’alumnat és el centre de les actuacions que es despleguen. Els agents no es poden presentar en aquest Decret com a una opció de consulta o ús.  

    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>El document hauria d’integrar que el centre educatiu forma part d’un ecosistema que també s’ha de reconèixer. Cal reconèixer les hores de dedicació al treball en aquesta xarxa d’agents i espais que s’interrelacionen i realitzen actuacions conjuntes. El centre és un dels pilars des d’on articular aquestes actuacions, ja que l’alumnat és el centre de les actuacions que es despleguen. Els agents no es poden presentar en aquest Decret com a una opció de consulta o ús.&nbsp;&nbsp;</p>"]
Autoria de la versió
Avatar: Fundació Ferrer i Guàrdia Fundació Ferrer i Guàrdia
Versió creada el 13/03/2024 17:19