" class="part-icon-bars">

Consulta sobre la proposta de Decret d'orientació educativa

Participa en la millora del Decret d'orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 14/03/2024 - 14/05/2024
Fases del proceso

Cambios en "Elements a afegir. Art.11. Altres col·laboracions"

Comparar el modo de visualización:

Título

  • +{"ca"=>"Elements a afegir. Art.11. Altres col·laboracions"}
  • +{"ca"=>"Elements a afegir. Art.11. Altres col·laboracions"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Elements a afegir. Art.11. Altres col·laboracions"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Elements a afegir. Art.11. Altres col·laboracions"}

Cuerpo

  • +["

    Les col·laboracions des d’aquesta perspectiva haurien de fer-se en funció de les necessitats de l’alumnat, però també en funció de les necessitats de l’articulació als territoris, de l’acció orientadora, de les figures referents d’orientació, etc. 

    Les col·laboracions cap enfora també s’han d’articular en el propi centre. Són diferents les que s’haurien de donar en les diferents cursos. I per això cal ordenar-les, racionalitzar-les i articular-les. 

    "]
  • +["<p>Les col·laboracions des d’aquesta perspectiva haurien de fer-se en funció de les necessitats de l’alumnat, però també en funció de les necessitats de l’articulació als territoris, de l’acció orientadora, de les figures referents d’orientació, etc.&nbsp;</p><p>Les col·laboracions cap enfora també s’han d’articular en el propi centre. Són diferents les que s’haurien de donar en les diferents cursos. I per això cal ordenar-les, racionalitzar-les i articular-les.&nbsp;</p>"]
Supresiones
Adiciones
  • +["

    Les col·laboracions des d’aquesta perspectiva haurien de fer-se en funció de les necessitats de l’alumnat, però també en funció de les necessitats de l’articulació als territoris, de l’acció orientadora, de les figures referents d’orientació, etc. 

    Les col·laboracions cap enfora també s’han d’articular en el propi centre. Són diferents les que s’haurien de donar en les diferents cursos. I per això cal ordenar-les, racionalitzar-les i articular-les. 

    "]
Supresiones
Adiciones
  • +["<p>Les col·laboracions des d’aquesta perspectiva haurien de fer-se en funció de les necessitats de l’alumnat, però també en funció de les necessitats de l’articulació als territoris, de l’acció orientadora, de les figures referents d’orientació, etc.&nbsp;</p><p>Les col·laboracions cap enfora també s’han d’articular en el propi centre. Són diferents les que s’haurien de donar en les diferents cursos. I per això cal ordenar-les, racionalitzar-les i articular-les.&nbsp;</p>"]
Autoría de la versión
Avatar: Fundació Ferrer i Guàrdia Fundació Ferrer i Guàrdia
Versión creada el 13/03/2024 17:21