Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

En cas que facis arribar les teves aportacions en nom d’una entitat, col·lectiu o sector directament vinculat a l’orientació o a l’àmbit educatiu, t'agrairem que així ho indiquis quan facis les teves propostes.

71 propostes

Element a afegir. Art.3
Element a afegir. Capítol IV
Disposicions Finals. Memòria econòmica.
Valorització de les Cotutories
L'orientació professional com part del procés de l'orientació educativa
Competències personals. Art. 13, 14 i 15
L’orientació i l'assessorament col·laboratiu.
Element a afegir. Art.5
Redacció alternativa. Art.11. Altres col·laboracions
CAPÍTOL VI. l'articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 21. Formació continua del professorat i tutor en matèria d'orintació.
CAPÍTOL I. Aspectes Generals de l'Orientació. Article 5. Funcions de l'administració i dels centres
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Tutoria
Orientadores a totes les etapes. Definir millor les funcions. Crear equips d'orientació
Aportacions Institut dels aliments sobre necessitats d'Orientadors
CAPÍTOL VI. l'Articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 23. Ajuntaments i accés a les dades (RALC)
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
CAPÍTOL VI. l'articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 22. El treball en xarxa al territori
Inclusió dels Ensenyaments Professionals de Música i Dansa en el Decret
Orientació professional
Element a afegir: Orientació personalitzada “i integral”. Art. 2.
Elements a afegir. Article 24.
Ervaar Chatgpt gratis met gptnederlands.nl
CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 16. IPOP
Element a afegir. Art.5
Resultats per pàgina:
20
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir