Information about the cookies used on the website
We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Phase 2 of 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Process phases

Changes at "L'orientador/a per acompanyar a tot l'alumnat, el professorat i les famílies. EAP av psicop i papers. Orientadors treball intens alumnat-professorat"

Title

  • +{"ca"=>"L'orientador/a per acompanyar a tot l'alumnat, el professorat i les famílies. EAP av psicop i papers. Orientadors treball intens alumnat-professorat"}
  • +{"ca"=>"L'orientador/a per acompanyar a tot l'alumnat, el professorat i les famílies. EAP av psicop i papers. Orientadors treball intens alumnat-professorat"}
Deletions
Additions
  • +{"ca"=>"L'orientador/a per acompanyar a tot l'alumnat, el professorat i les famílies. EAP av psicop i papers. Orientadors treball intens alumnat-professorat"}
Deletions
Additions
  • +{"ca"=>"L'orientador/a per acompanyar a tot l'alumnat, el professorat i les famílies. EAP av psicop i papers. Orientadors treball intens alumnat-professorat"}

Body

  • +["

    Cal definir molt bé els objectius i les funcions dels diferents professionals que intervenen en l'orientació l'acadèmico-professional de tot l'alumnat (diferenciades dels professionals de l'EAP). La figura de l'orientador entenc que no es pot tenir en compte a l'hora de calcular la plantilla. Proposo un orientador per nivell d'ESO, és l'única manera de poder donar una atenció de qualitat.

    També ens cal poder donar continuïtat formativa a l'alumant NEE i superar el fracàs escolar.

    "]
  • +["<p>Cal definir molt bé els objectius i les funcions dels diferents professionals que intervenen en l'orientació l'acadèmico-professional de tot l'alumnat (diferenciades dels professionals de l'EAP). La figura de l'orientador entenc que no es pot tenir en compte a l'hora de calcular la plantilla. Proposo un orientador per nivell d'ESO, és l'única manera de poder donar una atenció de qualitat.</p><p>També ens cal poder donar continuïtat formativa a l'alumant NEE i superar el fracàs escolar.</p>"]
Deletions
Additions
  • +["

    Cal definir molt bé els objectius i les funcions dels diferents professionals que intervenen en l'orientació l'acadèmico-professional de tot l'alumnat (diferenciades dels professionals de l'EAP). La figura de l'orientador entenc que no es pot tenir en compte a l'hora de calcular la plantilla. Proposo un orientador per nivell d'ESO, és l'única manera de poder donar una atenció de qualitat.

    També ens cal poder donar continuïtat formativa a l'alumant NEE i superar el fracàs escolar.

    "]
Deletions
Additions
  • +["<p>Cal definir molt bé els objectius i les funcions dels diferents professionals que intervenen en l'orientació l'acadèmico-professional de tot l'alumnat (diferenciades dels professionals de l'EAP). La figura de l'orientador entenc que no es pot tenir en compte a l'hora de calcular la plantilla. Proposo un orientador per nivell d'ESO, és l'única manera de poder donar una atenció de qualitat.</p><p>També ens cal poder donar continuïtat formativa a l'alumant NEE i superar el fracàs escolar.</p>"]
Version number 1 out of 1 Show all versions Go back to proposal
Version author
Avatar: Conxa Conxa
Version created at 13/01/2023 09:48

You need to enable all cookies in order to see this content.

Change cookie settings