Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Fases del proceso

Avaluació psicopedagògica per l'OE

05/01/2023 13:56  

Alliberar de certes tasques als professionals de l'EAP que poden ser realitzades per part de l'orientador de centre que coneix tant l'alumnat com les famílies. Segons el decret l'avaluació ha de fer-la un professional col·legiat especialista en pedagogia o psicologia, per tant considero que seria una bona opció que es pogués fer formació als orientadors de centre sobre proves d'avaluació psicopedagògica per a realitzar-les i combinar-les amb altres instruments de recollida d'informació.

Número de adhesiones11

Referencia: II-PROP-2023-01-86458
Versión 1 (de 1) ver otras versiones

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86458/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86458/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentarios más votados

1 a favor (100.0%)

member-avatar Anna Comín

A favor  Com a orientadora de centre, crec que és encertat que puguem fer avaluació psicopedagògica, tal com ja marca la normativa actual. El que manca per a que efectivament puguem fer-ho són recursos materials: als centres no disposem de tests, qüestionaris, etc. i ens veiem obligats a comprar-los amb el pressupost propi del centre. I és una despesa que no es poden permetre, en la majoria de casos. L'avaluació psicopedagògica és millor que la pugui fer el professional del centre i no l'EAP: els professionals de l'EAP no se sobrecarreguen, s'agilitzen processos, hi ha un coneixement més profund de l'alumnat, es té accés a altres fonts d'avaluació, es dona resposta més ràpida i directa a l'alumnat, el professorat i la família.

0 en contra (0.0%)

No se han encontrado comentarios con votos

Cargando los comentarios ...

Deja tu comentario

Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.

Cargando los comentarios ...

Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.

Cambiar la configuración de cookies