Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Veure les fases

Canvis a "Les meves aportacions (adjunto desenvolupament)"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Les meves aportacions (adjunto desenvolupament)"}
  • +{"ca"=>"Les meves aportacions (adjunto desenvolupament)"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Les meves aportacions (adjunto desenvolupament)"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Les meves aportacions (adjunto desenvolupament)"}

Cos

  • +["

    Problemàtica ben descrita, objectius correctes, prioritzo el 1r. Cal treballar l'orientació de manera competencial, ben coordinada i amb avaluació formativa. Fer-ho de manera més tècnica a l'ESO per part d'orientadors ben formats en la matèria. S'hauria d'incidir en el treball en xarxa. S'ha de comprendre que l'orientació acadèmica i professional parteix del centre educatiu i la xarxa ho complementa, no al revés. Directrius clares a les direccions i que aquestes ho vetllin. Gràcies.

    "]
  • +["<p>Problemàtica ben descrita, objectius correctes, prioritzo el 1r. Cal treballar l'orientació de manera competencial, ben coordinada i amb avaluació formativa. Fer-ho de manera més tècnica a l'ESO per part d'orientadors ben formats en la matèria. S'hauria d'incidir en el treball en xarxa. S'ha de comprendre que l'orientació acadèmica i professional parteix del centre educatiu i la xarxa ho complementa, no al revés. Directrius clares a les direccions i que aquestes ho vetllin. Gràcies.</p>"]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Problemàtica ben descrita, objectius correctes, prioritzo el 1r. Cal treballar l'orientació de manera competencial, ben coordinada i amb avaluació formativa. Fer-ho de manera més tècnica a l'ESO per part d'orientadors ben formats en la matèria. S'hauria d'incidir en el treball en xarxa. S'ha de comprendre que l'orientació acadèmica i professional parteix del centre educatiu i la xarxa ho complementa, no al revés. Directrius clares a les direccions i que aquestes ho vetllin. Gràcies.

    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>Problemàtica ben descrita, objectius correctes, prioritzo el 1r. Cal treballar l'orientació de manera competencial, ben coordinada i amb avaluació formativa. Fer-ho de manera més tècnica a l'ESO per part d'orientadors ben formats en la matèria. S'hauria d'incidir en el treball en xarxa. S'ha de comprendre que l'orientació acadèmica i professional parteix del centre educatiu i la xarxa ho complementa, no al revés. Directrius clares a les direccions i que aquestes ho vetllin. Gràcies.</p>"]
Autoria de la versió
Avatar Ismael Algaba Ouled-Driss
Versió creada el 07/01/2023 02:09

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes