Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Veure les fases

Canvis a "Hi ha aspectes que no s’han tingut en compte i que haurien de ser valorats per l’Administració Educativa de la Generalitat de Catalunya?"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Hi ha aspectes que no s’han tingut en compte i que haurien de ser valorats per l’Administració Educativa de la Generalitat de Catalunya?"}
  • +{"ca"=>"Hi ha aspectes que no s’han tingut en compte i que haurien de ser valorats per l’Administració Educativa de la Generalitat de Catalunya?"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Hi ha aspectes que no s’han tingut en compte i que haurien de ser valorats per l’Administració Educativa de la Generalitat de Catalunya?"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Hi ha aspectes que no s’han tingut en compte i que haurien de ser valorats per l’Administració Educativa de la Generalitat de Catalunya?"}

Cos

  • +["

    La persona orientadora educativa en el sistema educatiu ha de ser present des del centre de primària. La persona orientadora ha de formar part de l’equip directiu per les preses de decissions dels projectes i d’equips de treballs per la diversitat, l’orientació educativa, acadèmica i personal. El suport dels orientadors ha de promoure sensibilitats a les noves generacions del professorat a tenir la mirada emocional i professional amb coherència en el procès d’ensenyament-aprenantatge.

    "]
  • +["<p>La persona orientadora educativa en el sistema educatiu ha de ser present des del centre de primària. La persona orientadora ha de formar part de l’equip directiu per les preses de decissions dels projectes i d’equips de treballs per la diversitat, l’orientació educativa, acadèmica i personal. El suport dels orientadors ha de promoure sensibilitats a les noves generacions del professorat a tenir la mirada emocional i professional amb coherència en el procès d’ensenyament-aprenantatge.</p>"]
Esborrats
Addicions
  • +["

    La persona orientadora educativa en el sistema educatiu ha de ser present des del centre de primària. La persona orientadora ha de formar part de l’equip directiu per les preses de decissions dels projectes i d’equips de treballs per la diversitat, l’orientació educativa, acadèmica i personal. El suport dels orientadors ha de promoure sensibilitats a les noves generacions del professorat a tenir la mirada emocional i professional amb coherència en el procès d’ensenyament-aprenantatge.

    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>La persona orientadora educativa en el sistema educatiu ha de ser present des del centre de primària. La persona orientadora ha de formar part de l’equip directiu per les preses de decissions dels projectes i d’equips de treballs per la diversitat, l’orientació educativa, acadèmica i personal. El suport dels orientadors ha de promoure sensibilitats a les noves generacions del professorat a tenir la mirada emocional i professional amb coherència en el procès d’ensenyament-aprenantatge.</p>"]
Autoria de la versió
Avatar M.Eulàlia
Versió creada el 10/01/2023 18:44

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes