" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Fases del proceso

Regular personal siei

16/01/2023 14:21  

Regular que l’orientador educatiu assignat a SIEI pugui atendre a tot l’alumnat i no només a l'alumnat SIEI. 

Lista de adhesiones

y 1 persona más (ver más) (ver menos)

Referencia: II-PROP-2023-01-86488
Versión 1 (de 1) ver otras versiones

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86488/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86488/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentarios más votados

1 a favor (50.0%)

No se han encontrado comentarios con votos

0 en contra (0.0%)

No se han encontrado comentarios con votos

A favor  

gran proposta cal recuperar la figura del psicoleg educatiu

Conversación con Elisabet
Editado

L'atenció educativa inclusiva parteix que tot l'alumnat ha de participar del seu grup classe de referència, independentment de les seves capacitats, estils cognitius, ritmes d'aprenentatge, I per tant, només en moments excepcionals, han d'estar atessos fora de l'aula ordinària.
Per tant, els recursos humans s'han d'invertir a l'aula per atendre l'atenció educativa, a través de la codocència compartida, a través de l'aprenentatge cooperatiu, de les tutories entre iguals, de la diversificació de metodologies , de models com el DUA... .
Evidentment que les orientadors del SIEI podeu dedicar l'atenció dins de l'aula, atenent a tota la diversitat.

Tot el que cites no és bo per a tothom. En autisme per exemple el treball cooperatiu sense estructura, suport visual i suport en les habilitats socials ratlla el maltractament, afavoreix situacions d'assetjament amb les conseqüències tant greus q té. Provoca crisis neurològiques, els obliga a estar en ambients sensorialment insuportables, i biològicament la reacció interna del seu cos és comparable a la que es pateix quan et torturen.
Estic d'acord parcialment. Compte que no tot és bo per a tothom i sense adaptacions podem fer més mal que bé.
Cal remarcar que el personal de siei no tenen formació en integració sensorial, sovint no coneixen i minimitzen les dificultats sensorials que pateixen les persones autistes

Deja tu comentario

Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.

Cargando los comentarios ...