" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Fases del proceso

Hi ha aspectes que no s’han tingut en compte i que haurien de ser valorats per l’Administració Educativa de la Generalitat de Catalunya?

18/01/2023 10:38  

Molts autistes i altres neurodivergents pateixen desordres d'integració sensorial, l'ambient escolar sovint és hostil i insuportable. Les adaptacions sensorials les han de fer terapeutes ocupacionals especialitzats en integració sensorial. Cal disposar de TO's o bé permetre a les famílies facilitar el recurso i deixar d'impedir l'observacio per part de professionals externs i la formació a docents i orientadors

Lista de adhesiones

Número de adhesiones1

Referencia: II-PROP-2023-01-86503
Versión 1 (de 1) ver otras versiones

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86503/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86503/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentarios más votados

3 a favor (100.0%)

No se han encontrado comentarios con votos

0 en contra (0.0%)

No se han encontrado comentarios con votos

Detalles del comentario

Estás viendo un solo comentario

Ver todos los comentarios

A favor  

Cal afegir que també falten LOGOPEDES dins del sistema educatiu per estructurar i fer adaptacions visuals als continguts que es treballen. Les persones autistes amb bona capacitat necessiten suport visual per a no ser excloses del sistema. Han de ser persones especialitzades en autisme.
Les noves metodologies que impulsa el nou currículum dificulta enormement la inclusió perquè implica menys estructura i més soroll, per tant un patiment encara més gran

Cargando los comentarios ...