Information about the cookies used on the website
We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Phase 2 of 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Process phases

La figura del Coordinador/a de l'orientació

19/01/2023 18:22  

La incorporació d'aquest rol és clau i essencial pel bon funcionament de l’orientació, ja que la coordinació estratègica de l’orientació ha de contemplar i gestionar quin paper han de tenir i com han d’interactuar els diferents agents interns (professorat, famílies) i externs (administració local, entitats socials, entitats d'educació postobligatòria i teixits professionals en l'àmbit local) implicats en el procés orientador.

List of Endorsements

Endorsements count3

Reference: II-PROP-2023-01-86515
Version number 1 (of 1) see other versions

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86515/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86515/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

1 in favor (100.0%)

member-avatar Hannes

In favor  El document annex (enllaç) de la consulta pública prèvia a l’elaboració d’un projecte de decret d’orientació educativa constata que el marc regulador existent “no desplega com es concreta ni les funcions i les activitats que cal desenvolupar”. Compartim aquest diagnòstic i proposem la creació d’un nou rol professional de coordinació estratègica de l’orientació en els centres educatius. Aquest rol és clau i essencial pel bon funcionament de l’orientació, ja que la coordinació estratègica de l’orientació ha de contemplar i gestionar quin paper han de tenir i com han d’interactuar els diferents agents interns (professorat, famílies) i externs (administració local, entitats socials, entitats d'educació postobligatòria i teixits professionals en l'àmbit local) implicats en el procés orientador.

0 against (0.0%)

No comments with votes found

3 comments

Loading comments ...

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...

You need to enable all cookies in order to see this content.

Change cookie settings