Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Fases del proceso

Cambios en "Orientació educativa i EAP"

Comparar el modo de visualización:

Título

  • +{"ca"=>"Orientació educativa i EAP"}
  • +{"ca"=>"Orientació educativa i EAP"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Orientació educativa i EAP"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Orientació educativa i EAP"}

Cuerpo

  • +["

    Funcions ben definides, compartir, col.laborar i cooperar. L'avaluació psicopedagògica és comença amb l'anàlisi del context escolar, després la intervenció en el context i, posteriorment, la valoració conjunta. L'EAP pot assessorar aquest procés des de la mirada objectiva i neutra, i si cal, administració de proves específiques per valorar fer informes NESE-NEE. Els informes NESE els pot fer l'orientador/a, i es podria canviar el format.

    "]
  • +["<p>Funcions ben definides, compartir, col.laborar i cooperar. L'avaluació psicopedagògica és comença amb l'anàlisi del context escolar, després la intervenció en el context i, posteriorment, la valoració conjunta. L'EAP pot assessorar aquest procés des de la mirada objectiva i neutra, i si cal, administració de proves específiques per valorar fer informes NESE-NEE. Els informes NESE els pot fer l'orientador/a, i es podria canviar el format.</p>"]
Supresiones
Adiciones
  • +["

    Funcions ben definides, compartir, col.laborar i cooperar. L'avaluació psicopedagògica és comença amb l'anàlisi del context escolar, després la intervenció en el context i, posteriorment, la valoració conjunta. L'EAP pot assessorar aquest procés des de la mirada objectiva i neutra, i si cal, administració de proves específiques per valorar fer informes NESE-NEE. Els informes NESE els pot fer l'orientador/a, i es podria canviar el format.

    "]
Supresiones
Adiciones
  • +["<p>Funcions ben definides, compartir, col.laborar i cooperar. L'avaluació psicopedagògica és comença amb l'anàlisi del context escolar, després la intervenció en el context i, posteriorment, la valoració conjunta. L'EAP pot assessorar aquest procés des de la mirada objectiva i neutra, i si cal, administració de proves específiques per valorar fer informes NESE-NEE. Els informes NESE els pot fer l'orientador/a, i es podria canviar el format.</p>"]
Autoría de la versión
Avatar: Monica Monica
Versión creada el 20/01/2023 00:19

Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.

Cambiar la configuración de cookies