Pacte Nacional per la Llengua. Procés participatiu
Reconsiderarem pressupòsits, revisarem polítiques, renovarem compromisos i preveurem línies d’actuació per al futur per convertir la llengua en un punt de trobada i en una eina de cohesió social
Promoure una campanya de conscienciació institucional sobre el dret de les persones consumidores a rebre l’atenció al client en català
Fer difusió des de l’administració pública d’una campanya de conscienciació sobre els drets de les persones consumidores i les obligacions de les empreses en matèria lingüística. Exposar de forma pedagògica el greuge que suposa no disposar de serveis i productes en català. També fer difusió del servei de denúncia de l’Agència Catalana del Consum per tal que la ciutadania reclami el dret a l’atenció al client en català a les grans empreses.
Trobades relacionades:
Sessió deliberativa. Eix 7. Àmbit socioeconòmic i laboral (En línia)
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
0 comentaris
Carregant els comentaris ...
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...