Information about the cookies used on the website
We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
" class="part-icon-bars">

Pacte Nacional per la Llengua. Procés participatiu

Reconsiderarem pressupòsits, revisarem polítiques, renovarem compromisos i preveurem línies d’actuació per al futur per convertir la llengua en un punt de trobada i en una eina de cohesió social

Phase 3 of 3
Retorn 01/10/2022 - 03/10/2022
Process phases

Changes at "Promoure una campanya de conscienciació institucional sobre el dret de les persones consumidores a rebre l’atenció al client en català"

Title

  • +{"ca"=>"Promoure una campanya de conscienciació institucional sobre el dret de les persones consumidores a rebre l’atenció al client en català", "es"=>"", "oc"=>""}
  • +{"ca"=>"Promoure una campanya de conscienciació institucional sobre el dret de les persones consumidores a rebre l’atenció al client en català", "es"=>"", "oc"=>""}
Deletions
Additions
  • +{"ca"=>"Promoure una campanya de conscienciació institucional sobre el dret de les persones consumidores a rebre l’atenció al client en català", "es"=>"", "oc"=>""}
Deletions
Additions
  • +{"ca"=>"Promoure una campanya de conscienciació institucional sobre el dret de les persones consumidores a rebre l’atenció al client en català", "es"=>"", "oc"=>""}

Body

  • +["

    Fer difusió des de l’administració pública d’una campanya de conscienciació sobre els drets de les persones consumidores i les obligacions de les empreses en matèria lingüística. Exposar de forma pedagògica el greuge que suposa no disposar de serveis i productes en català. També fer difusió del servei de denúncia de l’Agència Catalana del Consum per tal que la ciutadania reclami el dret a l’atenció al client en català a les grans empreses.

    ", "", ""]
  • +["<p>Fer difusió des de l’administració pública d’una campanya de conscienciació sobre els drets de les persones consumidores i les obligacions de les empreses en matèria lingüística. Exposar de forma pedagògica el greuge que suposa no disposar de serveis i productes en català. També fer difusió del servei de denúncia de l’Agència Catalana del Consum per tal que la ciutadania reclami el dret a l’atenció al client en català a les grans empreses.</p>", "", ""]
Deletions
Additions
  • +["

    Fer difusió des de l’administració pública d’una campanya de conscienciació sobre els drets de les persones consumidores i les obligacions de les empreses en matèria lingüística. Exposar de forma pedagògica el greuge que suposa no disposar de serveis i productes en català. També fer difusió del servei de denúncia de l’Agència Catalana del Consum per tal que la ciutadania reclami el dret a l’atenció al client en català a les grans empreses.

    ", "", ""]
Deletions
Additions
  • +["<p>Fer difusió des de l’administració pública d’una campanya de conscienciació sobre els drets de les persones consumidores i les obligacions de les empreses en matèria lingüística. Exposar de forma pedagògica el greuge que suposa no disposar de serveis i productes en català. També fer difusió del servei de denúncia de l’Agència Catalana del Consum per tal que la ciutadania reclami el dret a l’atenció al client en català a les grans empreses.</p>", "", ""]
Version number 1 out of 1 Show all versions Go back to proposal
Version author
Avatar: Suport en la dinamització Suport en la dinamització
Version created at 29/06/2022 12:54

You need to enable all cookies in order to see this content.

Change cookie settings