" class="part-icon-bars">

Pacte Nacional per la Llengua. Procés participatiu

Reconsiderarem pressupòsits, revisarem polítiques, renovarem compromisos i preveurem línies d’actuació per al futur per convertir la llengua en un punt de trobada i en una eina de cohesió social

Phase 3 of 3
Retorn 01/10/2022 - 03/10/2022
Process phases

Changes at "Blindem i reforcem l'atenció al públic en català"

Title

  • +{"ca"=>"Blindem i reforcem l'atenció al públic en català"}
  • +{"ca"=>"Blindem i reforcem l'atenció al públic en català"}
Deletions
Additions
  • +{"ca"=>"Blindem i reforcem l'atenció al públic en català"}
Deletions
Additions
  • +{"ca"=>"Blindem i reforcem l'atenció al públic en català"}

Body

  • +["

    AUTORIA: Associació Catalana de Professionals

    CONTINGUT: Cal fer materialment necessari el coneixement del català, com a millor manera d'estimular-ne l'aprenentatge i de vèncer el parany de la renúncia a l'ús de la llengua a causa de la falta de competència lingüística de les contraparts. A aquest efecte, -A l'administració pública, cal que els treballadors de cara al públic responguin sempre en català (com a llengua pròpia del país que és) independentment de la llengua en que els ciutadans s?hi adrecin (amb l'única excepció dels serveis adreçats a turistes i a persones de pas); -Al sector privat, cal que els treballadors de cara al públic hagin de com a mínim entendre el català, i que sempre en cada unitat/empresa/organització hi hagi personal capaç d'atendre (respondre) en català als usuaris que vulguin exercitar el seu dret a utilitzar la llengua.

    "]
  • +["<p>AUTORIA: Associació Catalana de Professionals</p><p>CONTINGUT: Cal fer materialment necessari el coneixement del català, com a millor manera d'estimular-ne l'aprenentatge i de vèncer el parany de la renúncia a l'ús de la llengua a causa de la falta de competència lingüística de les contraparts. A aquest efecte, -A l'administració pública, cal que els treballadors de cara al públic responguin sempre en català (com a llengua pròpia del país que és) independentment de la llengua en que els ciutadans s?hi adrecin (amb l'única excepció dels serveis adreçats a turistes i a persones de pas); -Al sector privat, cal que els treballadors de cara al públic hagin de com a mínim entendre el català, i que sempre en cada unitat/empresa/organització hi hagi personal capaç d'atendre (respondre) en català als usuaris que vulguin exercitar el seu dret a utilitzar la llengua.</p>"]
Deletions
Additions
  • +["

    AUTORIA: Associació Catalana de Professionals

    CONTINGUT: Cal fer materialment necessari el coneixement del català, com a millor manera d'estimular-ne l'aprenentatge i de vèncer el parany de la renúncia a l'ús de la llengua a causa de la falta de competència lingüística de les contraparts. A aquest efecte, -A l'administració pública, cal que els treballadors de cara al públic responguin sempre en català (com a llengua pròpia del país que és) independentment de la llengua en que els ciutadans s?hi adrecin (amb l'única excepció dels serveis adreçats a turistes i a persones de pas); -Al sector privat, cal que els treballadors de cara al públic hagin de com a mínim entendre el català, i que sempre en cada unitat/empresa/organització hi hagi personal capaç d'atendre (respondre) en català als usuaris que vulguin exercitar el seu dret a utilitzar la llengua.

    "]
Deletions
Additions
  • +["<p>AUTORIA: Associació Catalana de Professionals</p><p>CONTINGUT: Cal fer materialment necessari el coneixement del català, com a millor manera d'estimular-ne l'aprenentatge i de vèncer el parany de la renúncia a l'ús de la llengua a causa de la falta de competència lingüística de les contraparts. A aquest efecte, -A l'administració pública, cal que els treballadors de cara al públic responguin sempre en català (com a llengua pròpia del país que és) independentment de la llengua en que els ciutadans s?hi adrecin (amb l'única excepció dels serveis adreçats a turistes i a persones de pas); -Al sector privat, cal que els treballadors de cara al públic hagin de com a mínim entendre el català, i que sempre en cada unitat/empresa/organització hi hagi personal capaç d'atendre (respondre) en català als usuaris que vulguin exercitar el seu dret a utilitzar la llengua.</p>"]
Version number 1 out of 1 Show all versions Go back to proposal
Version author
Avatar: Suport a la dinamització Suport a la dinamització
Version created at 29/06/2022 19:59