Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Blindem i reforcem l'atenció al públic en català

Avatar: Suport a la dinamització Suport a la dinamització

AUTORIA: Associació Catalana de Professionals

CONTINGUT: Cal fer materialment necessari el coneixement del català, com a millor manera d'estimular-ne l'aprenentatge i de vèncer el parany de la renúncia a l'ús de la llengua a causa de la falta de competència lingüística de les contraparts. A aquest efecte, -A l'administració pública, cal que els treballadors de cara al públic responguin sempre en català (com a llengua pròpia del país que és) independentment de la llengua en que els ciutadans s?hi adrecin (amb l'única excepció dels serveis adreçats a turistes i a persones de pas); -Al sector privat, cal que els treballadors de cara al públic hagin de com a mínim entendre el català, i que sempre en cada unitat/empresa/organització hi hagi personal capaç d'atendre (respondre) en català als usuaris que vulguin exercitar el seu dret a utilitzar la llengua.

Comentari

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir