" class="part-icon-bars">

Pacte Nacional per la Llengua. Procés participatiu

Reconsiderarem pressupòsits, revisarem polítiques, renovarem compromisos i preveurem línies d’actuació per al futur per convertir la llengua en un punt de trobada i en una eina de cohesió social

Fase 3 de 3
Retorn 01/10/2022 - 03/10/2022
Fases del procés

Canvis a "Promoure una política transversal d'oralitat en català dins el currículum escolar des d'Educació Infantil fins el Batxillerat"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Promoure una política transversal d'oralitat en català dins el currículum escolar des d'Educació Infantil fins el Batxillerat", "es"=>"", "oc"=>""}
  • +{"ca"=>"Promoure una política transversal d'oralitat en català dins el currículum escolar des d'Educació Infantil fins el Batxillerat", "es"=>"", "oc"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Promoure una política transversal d'oralitat en català dins el currículum escolar des d'Educació Infantil fins el Batxillerat", "es"=>"", "oc"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Promoure una política transversal d'oralitat en català dins el currículum escolar des d'Educació Infantil fins el Batxillerat", "es"=>"", "oc"=>""}

Cos

  • +["

    Fomentar l’aprenentatge, pràctica i avaluació de competències orals en català de forma transversal al llarg de la trajectòria educativa. Entenent que el llenguatge engloba la oralitat, l’escriptura i la multimodalitat, per millorar l’aprenentatge del català és imprescindible reforçar l’ús oral en els espais de mediació i interacció entre mestres i alumnes. Per fer-ho, es proposa fomentar espais lúdics en català en totes les etapes educatives. En el nivell d’infantil específicament es proposa incloure auxiliars de conversa per fomentar la conversa i utilitzar referents lingüístics infantils. També es proposa incloure una prova d’oralitat en català a 4t d’ESO com a requisit per obtenir el del nivell C de català. Per últim, també s’hauria d’estudiar realitzar una prova oral de català durant les proves d’accés a la universitat.


    ", "", ""]
  • +["<p>Fomentar l’aprenentatge, pràctica i avaluació de competències orals en català de forma transversal al llarg de la trajectòria educativa. Entenent que el llenguatge engloba la oralitat, l’escriptura i la multimodalitat, per millorar l’aprenentatge del català és imprescindible reforçar l’ús oral en els espais de mediació i interacció entre mestres i alumnes. Per fer-ho, es proposa fomentar espais lúdics en català en totes les etapes educatives. En el nivell d’infantil específicament es proposa incloure auxiliars de conversa per fomentar la conversa i utilitzar referents lingüístics infantils. També es proposa incloure una prova d’oralitat en català a 4t d’ESO com a requisit per obtenir el del nivell C de català. Per últim, també s’hauria d’estudiar realitzar una prova oral de català durant les proves d’accés a la universitat.</p><p><br></p>", "", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Fomentar l’aprenentatge, pràctica i avaluació de competències orals en català de forma transversal al llarg de la trajectòria educativa. Entenent que el llenguatge engloba la oralitat, l’escriptura i la multimodalitat, per millorar l’aprenentatge del català és imprescindible reforçar l’ús oral en els espais de mediació i interacció entre mestres i alumnes. Per fer-ho, es proposa fomentar espais lúdics en català en totes les etapes educatives. En el nivell d’infantil específicament es proposa incloure auxiliars de conversa per fomentar la conversa i utilitzar referents lingüístics infantils. També es proposa incloure una prova d’oralitat en català a 4t d’ESO com a requisit per obtenir el del nivell C de català. Per últim, també s’hauria d’estudiar realitzar una prova oral de català durant les proves d’accés a la universitat.


    ", "", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>Fomentar l’aprenentatge, pràctica i avaluació de competències orals en català de forma transversal al llarg de la trajectòria educativa. Entenent que el llenguatge engloba la oralitat, l’escriptura i la multimodalitat, per millorar l’aprenentatge del català és imprescindible reforçar l’ús oral en els espais de mediació i interacció entre mestres i alumnes. Per fer-ho, es proposa fomentar espais lúdics en català en totes les etapes educatives. En el nivell d’infantil específicament es proposa incloure auxiliars de conversa per fomentar la conversa i utilitzar referents lingüístics infantils. També es proposa incloure una prova d’oralitat en català a 4t d’ESO com a requisit per obtenir el del nivell C de català. Per últim, també s’hauria d’estudiar realitzar una prova oral de català durant les proves d’accés a la universitat.</p><p><br></p>", "", ""]
Autoria de la versió
Avatar: Suport en la dinamització Suport en la dinamització
Versió creada el 13/07/2022 15:05