Information about the cookies used on the website
We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
" class="part-icon-bars">

Pacte Nacional per la Llengua. Procés participatiu

Reconsiderarem pressupòsits, revisarem polítiques, renovarem compromisos i preveurem línies d’actuació per al futur per convertir la llengua en un punt de trobada i en una eina de cohesió social

Phase 3 of 3
Retorn 01/10/2022 - 03/10/2022
Process phases

Changes at "Promoure una política transversal d'oralitat en català dins el currículum escolar des d'Educació Infantil fins el Batxillerat"

Title

  • +{"ca"=>"Promoure una política transversal d'oralitat en català dins el currículum escolar des d'Educació Infantil fins el Batxillerat", "es"=>"", "oc"=>""}
  • +{"ca"=>"Promoure una política transversal d'oralitat en català dins el currículum escolar des d'Educació Infantil fins el Batxillerat", "es"=>"", "oc"=>""}
Deletions
Additions
  • +{"ca"=>"Promoure una política transversal d'oralitat en català dins el currículum escolar des d'Educació Infantil fins el Batxillerat", "es"=>"", "oc"=>""}
Deletions
Additions
  • +{"ca"=>"Promoure una política transversal d'oralitat en català dins el currículum escolar des d'Educació Infantil fins el Batxillerat", "es"=>"", "oc"=>""}

Body

  • +["

    Fomentar l’aprenentatge, pràctica i avaluació de competències orals en català de forma transversal al llarg de la trajectòria educativa. Entenent que el llenguatge engloba la oralitat, l’escriptura i la multimodalitat, per millorar l’aprenentatge del català és imprescindible reforçar l’ús oral en els espais de mediació i interacció entre mestres i alumnes. Per fer-ho, es proposa fomentar espais lúdics en català en totes les etapes educatives. En el nivell d’infantil específicament es proposa incloure auxiliars de conversa per fomentar la conversa i utilitzar referents lingüístics infantils. També es proposa incloure una prova d’oralitat en català a 4t d’ESO com a requisit per obtenir el del nivell C de català. Per últim, també s’hauria d’estudiar realitzar una prova oral de català durant les proves d’accés a la universitat.


    ", "", ""]
  • +["<p>Fomentar l’aprenentatge, pràctica i avaluació de competències orals en català de forma transversal al llarg de la trajectòria educativa. Entenent que el llenguatge engloba la oralitat, l’escriptura i la multimodalitat, per millorar l’aprenentatge del català és imprescindible reforçar l’ús oral en els espais de mediació i interacció entre mestres i alumnes. Per fer-ho, es proposa fomentar espais lúdics en català en totes les etapes educatives. En el nivell d’infantil específicament es proposa incloure auxiliars de conversa per fomentar la conversa i utilitzar referents lingüístics infantils. També es proposa incloure una prova d’oralitat en català a 4t d’ESO com a requisit per obtenir el del nivell C de català. Per últim, també s’hauria d’estudiar realitzar una prova oral de català durant les proves d’accés a la universitat.</p><p><br></p>", "", ""]
Deletions
Additions
  • +["

    Fomentar l’aprenentatge, pràctica i avaluació de competències orals en català de forma transversal al llarg de la trajectòria educativa. Entenent que el llenguatge engloba la oralitat, l’escriptura i la multimodalitat, per millorar l’aprenentatge del català és imprescindible reforçar l’ús oral en els espais de mediació i interacció entre mestres i alumnes. Per fer-ho, es proposa fomentar espais lúdics en català en totes les etapes educatives. En el nivell d’infantil específicament es proposa incloure auxiliars de conversa per fomentar la conversa i utilitzar referents lingüístics infantils. També es proposa incloure una prova d’oralitat en català a 4t d’ESO com a requisit per obtenir el del nivell C de català. Per últim, també s’hauria d’estudiar realitzar una prova oral de català durant les proves d’accés a la universitat.


    ", "", ""]
Deletions
Additions
  • +["<p>Fomentar l’aprenentatge, pràctica i avaluació de competències orals en català de forma transversal al llarg de la trajectòria educativa. Entenent que el llenguatge engloba la oralitat, l’escriptura i la multimodalitat, per millorar l’aprenentatge del català és imprescindible reforçar l’ús oral en els espais de mediació i interacció entre mestres i alumnes. Per fer-ho, es proposa fomentar espais lúdics en català en totes les etapes educatives. En el nivell d’infantil específicament es proposa incloure auxiliars de conversa per fomentar la conversa i utilitzar referents lingüístics infantils. També es proposa incloure una prova d’oralitat en català a 4t d’ESO com a requisit per obtenir el del nivell C de català. Per últim, també s’hauria d’estudiar realitzar una prova oral de català durant les proves d’accés a la universitat.</p><p><br></p>", "", ""]
Version number 1 out of 1 Show all versions Go back to proposal
Version author
Avatar: Suport en la dinamització Suport en la dinamització
Version created at 13/07/2022 15:05

You need to enable all cookies in order to see this content.

Change cookie settings