" class="part-icon-bars">

Pacte Nacional per la Llengua. Procés participatiu

Reconsiderarem pressupòsits, revisarem polítiques, renovarem compromisos i preveurem línies d’actuació per al futur per convertir la llengua en un punt de trobada i en una eina de cohesió social

Fase 3 de 3
Retorn 01/10/2022 - 03/10/2022
Fases del procés

Canvis a "Incloure espais lúdics en català per fomentar l’oralitat a les escoles"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Incloure espais lúdics en català per fomentar l’oralitat a les escoles", "es"=>"", "oc"=>""}
  • +{"ca"=>"Incloure espais lúdics en català per fomentar l’oralitat a les escoles", "es"=>"", "oc"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Incloure espais lúdics en català per fomentar l’oralitat a les escoles", "es"=>"", "oc"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Incloure espais lúdics en català per fomentar l’oralitat a les escoles", "es"=>"", "oc"=>""}

Cos

  • +["

    Programar activitats lúdiques, culturals i educatives en català dins i fora de l’horari lectiu. Per mitjà de la implicació dels agents del món cultural als centres educatius es pot aconseguir un tàndem entre educació i cultura que beneficiï ambdues parts. Concretament, es poden organitzar activitats grupals com cursos de teatre o tallers de conversa en català obertes a tota la comunitat educativa. Les activitats poden ser organitzades tant pel mateix centre com per les AFA en col·laboració amb organitzacions com el Consorci per la Normalització Lingüística o la Plataforma per la Llengua. El propòsit és oferir activitats que permetin fer el català atractiu i desinhibir-se parlant la llengua.


    ", "", ""]
  • +["<p>Programar activitats lúdiques, culturals i educatives en català dins i fora de l’horari lectiu. Per mitjà de la implicació dels agents del món cultural als centres educatius es pot aconseguir un tàndem entre educació i cultura que beneficiï ambdues parts. Concretament, es poden organitzar activitats grupals com cursos de teatre o tallers de conversa en català obertes a tota la comunitat educativa. Les activitats poden ser organitzades tant pel mateix centre com per les AFA en col·laboració amb organitzacions com el Consorci per la Normalització Lingüística o la Plataforma per la Llengua. El propòsit és oferir activitats que permetin fer el català atractiu i desinhibir-se parlant la llengua.</p><p><br></p>", "", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Programar activitats lúdiques, culturals i educatives en català dins i fora de l’horari lectiu. Per mitjà de la implicació dels agents del món cultural als centres educatius es pot aconseguir un tàndem entre educació i cultura que beneficiï ambdues parts. Concretament, es poden organitzar activitats grupals com cursos de teatre o tallers de conversa en català obertes a tota la comunitat educativa. Les activitats poden ser organitzades tant pel mateix centre com per les AFA en col·laboració amb organitzacions com el Consorci per la Normalització Lingüística o la Plataforma per la Llengua. El propòsit és oferir activitats que permetin fer el català atractiu i desinhibir-se parlant la llengua.


    ", "", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>Programar activitats lúdiques, culturals i educatives en català dins i fora de l’horari lectiu. Per mitjà de la implicació dels agents del món cultural als centres educatius es pot aconseguir un tàndem entre educació i cultura que beneficiï ambdues parts. Concretament, es poden organitzar activitats grupals com cursos de teatre o tallers de conversa en català obertes a tota la comunitat educativa. Les activitats poden ser organitzades tant pel mateix centre com per les AFA en col·laboració amb organitzacions com el Consorci per la Normalització Lingüística o la Plataforma per la Llengua. El propòsit és oferir activitats que permetin fer el català atractiu i desinhibir-se parlant la llengua.</p><p><br></p>", "", ""]
Autoria de la versió
Avatar: Suport en la dinamització Suport en la dinamització
Versió creada el 13/07/2022 15:06