" class="part-icon-bars">

Procés de participació ciutadana per a l'elaboració del Projecte de decret pel qual s'aprova el Pla de qualitat de l'aire, horitzó 2027

Aquesta iniciativa pretén millorar la qualitat de l'aire

Phase 2 of 2
Fase de retorn 21/04/2023 - 17/05/2024
Process phases

Changes at "Criteris a considerar en la distribució de mercaderies en l’àmbit urbà (DUM)"

Title

  • +{"ca"=>"Criteris a considerar en la distribució de mercaderies en l’àmbit urbà (DUM)"}
  • +{"ca"=>"Criteris a considerar en la distribució de mercaderies en l’àmbit urbà (DUM)"}
Deletions
Additions
  • +{"ca"=>"Criteris a considerar en la distribució de mercaderies en l’àmbit urbà (DUM)"}
Deletions
Additions
  • +{"ca"=>"Criteris a considerar en la distribució de mercaderies en l’àmbit urbà (DUM)"}

Body

  • +["

    La DUM s’hauria de fer des de microhubs logístics/plataformes d'última milla, ubicats centre ciutat (com aparcaments públics subt.) i repartiment sostenible (peu, bici,...), alliberant del trànsit d'agitació i aparcaments en superfície dels vehicles que fan la DUM. Concepte ( recollit a Dirirect. de ZBE del MITECO i PMU sostenible Bcn i Madrid), que hauria de recollir una normativa autonòmica.

    "]
  • +["<p>La DUM s’hauria de fer <strong>des de microhubs logístics/plataformes d'última milla</strong>, ubicats centre ciutat (com aparcaments públics subt.) i repartiment sostenible (peu, bici,...), alliberant del trànsit d'agitació i aparcaments en superfície dels vehicles que fan la DUM. Concepte ( <strong>recollit </strong>a <strong>Dirirect. de ZBE del MITECO </strong>i <strong>PMU</strong> <strong>sostenible Bcn i Madrid</strong>), que hauria de recollir una normativa autonòmica.</p>"]
Deletions
Additions
  • +["

    La DUM s’hauria de fer des de microhubs logístics/plataformes d'última milla, ubicats centre ciutat (com aparcaments públics subt.) i repartiment sostenible (peu, bici,...), alliberant del trànsit d'agitació i aparcaments en superfície dels vehicles que fan la DUM. Concepte ( recollit a Dirirect. de ZBE del MITECO i PMU sostenible Bcn i Madrid), que hauria de recollir una normativa autonòmica.

    "]
Deletions
Additions
  • +["<p>La DUM s’hauria de fer <strong>des de microhubs logístics/plataformes d'última milla</strong>, ubicats centre ciutat (com aparcaments públics subt.) i repartiment sostenible (peu, bici,...), alliberant del trànsit d'agitació i aparcaments en superfície dels vehicles que fan la DUM. Concepte ( <strong>recollit </strong>a <strong>Dirirect. de ZBE del MITECO </strong>i <strong>PMU</strong> <strong>sostenible Bcn i Madrid</strong>), que hauria de recollir una normativa autonòmica.</p>"]
Version number 1 out of 1 Show all versions Go back to proposal
Version author
Avatar: Cámara de Concesionarios de Infraestructuras, Equipamientos y Servicios Públicos Cámara de Concesionarios de Infraestructuras, Equipamientos y Servicios Públicos
Version created at 19/04/2023 15:17