Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Avantprojecte de llei del patrimoni cultural immaterial català i de l’associacionisme cultural

Proposta d’acord del Govern pel qual s’aprova la memòria preliminar de l’Avantprojecte de llei del patrimoni cultural immaterial català i de l’associacionisme cultural

Fase 2 de 2
Retorn 15/01/2022 - 15/04/2022
Veure les fases

Canvis a "Diferents observacions en relació a memòria preliminar"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Diferents observacions en relació a memòria preliminar"}
  • +{"ca"=>"Diferents observacions en relació a memòria preliminar"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Diferents observacions en relació a memòria preliminar"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Diferents observacions en relació a memòria preliminar"}

Cos

  • +["

    Tot i que es mencionen diferents tipologies d'inventaris, no hi ha cap referència als inventaris de patrimoni immaterial territorials i temàtics que s'estan realitzant
    El redactat de l'àmbit d) consensuat és: Representacions, escenificacions, danses, jocs i esports tradicionals
    Molt important posar èmfasi en l'àmbit educatiu i en la importància de preveure el coneixement del pci en els currículums i en el fet de promoure la participació activa entre els alumnes.

    "]
  • +["<p>Tot i que es mencionen diferents tipologies d'inventaris, no hi ha cap referència als inventaris de patrimoni immaterial territorials i temàtics que s'estan realitzant<br>El redactat de l'àmbit d) consensuat és: Representacions, escenificacions, <strong>danses</strong>, jocs i esports tradicionals<br>Molt important posar èmfasi en l'àmbit educatiu i en la importància de preveure el coneixement del pci en els currículums i en el fet de promoure la participació activa entre els alumnes.</p>"]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Tot i que es mencionen diferents tipologies d'inventaris, no hi ha cap referència als inventaris de patrimoni immaterial territorials i temàtics que s'estan realitzant
    El redactat de l'àmbit d) consensuat és: Representacions, escenificacions, danses, jocs i esports tradicionals
    Molt important posar èmfasi en l'àmbit educatiu i en la importància de preveure el coneixement del pci en els currículums i en el fet de promoure la participació activa entre els alumnes.

    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>Tot i que es mencionen diferents tipologies d'inventaris, no hi ha cap referència als inventaris de patrimoni immaterial territorials i temàtics que s'estan realitzant<br>El redactat de l'àmbit d) consensuat és: Representacions, escenificacions, <strong>danses</strong>, jocs i esports tradicionals<br>Molt important posar èmfasi en l'àmbit educatiu i en la importància de preveure el coneixement del pci en els currículums i en el fet de promoure la participació activa entre els alumnes.</p>"]
Autoria de la versió
Avatar M. Carme Jiménez Fernández
Versió creada el 13/01/2022 23:10

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes