Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Veure les fases

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Categoria
Origen
Dissenyar les expedicions de busos des dels pobles sense tren en sincronia amb les expedicions...
Més disponibilitat de viatges al aeroport de Reus als països d'Europa tot l'any.
Prohibició patinets al transport públic. Restriccions injustificades d'entrada de VMP al...
Forma part del desig i de la voluntat de la població el tenir un transport públic integrat al...
Cal millorar la competitivitat del transport públic.
Vehicle privat ocupa molt d'espai a la via pública. El cotxe ocupa el 99% de l’espai front al 1%...
Hi ha una manca de sentit de territori al Camp de Tarragona.
Aparcament dissuasiu + connexió amb transport públic.
Petits focus d'intermodalitat: aparcaments de bici a les parades de bus.
Acostar les xarxes de carrils bici als centres generadors de mobilitat.
Cal control de velocitat urbana: Ciutats 30.
Una bona proposta seria poder recarregar la teva targeta online, evitant el fet de haver d’anar...
Dependència del vehicle privat és un problema per la mobilitat de la gent gran.
Són necessàries estacions d’intermodalitat a l’interior del territori.
La xarxa ciclista no és apta per totes les necessitats i edats.
Recuperar i adaptar la xarxa de camins rurals.
És necessari reprimir els infractors amb VMP i incrementar la vigilància i el control.

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes