Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Veure les fases

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Categoria
Origen
Intermodalitat amb molta aposta pel futur: estació intermodal. Estació intermodal: aprofitar per...
Falta de solucions reals per la intermodalitat.
Petits focus d'intermodalitat: aparcaments de bici a les parades de bus.
Massa aposta pel cotxe elèctric: El cotxe elèctric no és la solució, també és ineficient.
Forma part del desig i de la voluntat de la població el tenir un transport públic integrat al...
Jo i més gent que conec que treballem al sector d'hosteleria els dies d'entre setmana molts surto...
Tarragona ciutat: estació FFCC i bus mal interconnectades.
Carrils bici poc protegits del vehicle a motor.
Problema: Estació AVE mal connectada amb el conjunt del Camp de Tarragona (nord). Manca estació...
És necessari l’ús obligatori de casc en aquests vehicles.
Es dona una manca de seguretat en la circulació pels usuaris de bicicleta i VMP al territori.
Cal planificar adequadament el model urbà i territorial al que es vol arribar.
Crec que en general hi ha una manca de informació per poder arribar a agafar les linies de bus,...
Falta de busos llançadora que connectin amb Reus.
Implementar, potenciar i promocionar un sistema de bicicleta compartida al territori.
Bona tardahi ha diverses àrees problemàtiques:
pont i anell prop de Park Central
de parc de...
El ferrocarril és el mitjà més eficient, s'ha de promocionar.
Regular l’assetjament viari.
La bicicleta es contempla com a esport, no com a mode de mobilitat.

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes