Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación, y ofrecer contenidos y servicios de interés. Al continuar la navegación entendemos que aceptas nuestra política de cookies. Para más información consulta aquí.
La meva proposta és afegir 1 via més per mercaderies arribant fins a 3 en total. Penso que sería interessant ja que l’espai hi és i a nivell operatiu augmetaria la capacitat de l’estació en previsió de futur, però també en milloraria les maniobres de trens de mercaderies. També seria important per optimitzar aquestes maniobres que hi hagués una via morta amb topera en cada un dels 2 extrems de l’estació.
La siguiente cadena de texto es una representación abreviada y hashed de este contenido. Es útil para garantizar que el contenido no haya sido alterado, ya que una única modificación daría lugar a un valor totalmente diferente.
Origen:{"body":{"es":"<p>La meva proposta és afegir 1 via més per mercaderies arribant fins a 3 en total. Penso que sería interessant ja que l’espai hi és i a nivell operatiu augmetaria la capacitat de l’estació en previsió de futur, però també en milloraria les maniobres de trens de mercaderies. També seria important per optimitzar aquestes maniobres que hi hagués una via morta amb topera en cada un dels 2 extrems de l’estació. <br><br></p>"},"title":{"es":"3 vies de mercaderies i maniobres"}}
Esta huella digital se calcula utilizando un algoritmo hash SHA256. Para poder replicarlo tú mismo, puedes usar una Calculadora MD5 en línea y copiar y pegar los datos de origen.
here are three ways goods can be maneuvered in a station, along with your proposed addition:
Direct Loading/Unloading: This involves loading or unloading goods directly onto or from freight trains at the station platform. It's the most straightforward method but may require additional time for loading and unloading.
Side Loading/Unloading: Goods are loaded or unloaded from the sides of the trains, typically using platforms or ramps adjacent to the tracks. This method allows for simultaneous loading and unloading of multiple cars and is efficient for high-volume stations.
Through Loading/Unloading: This method involves goods being loaded onto one end of the train while simultaneously unloading from the other end. It requires specialized infrastructure like bypass tracks or cranes and is suitable for stations where trains do not stop for long periods.
Detalles del comentario
Estás viendo un solo comentario
Ver todos los comentarios
here are three ways goods can be maneuvered in a station, along with your proposed addition:
Direct Loading/Unloading: This involves loading or unloading goods directly onto or from freight trains at the station platform. It's the most straightforward method but may require additional time for loading and unloading.
Side Loading/Unloading: Goods are loaded or unloaded from the sides of the trains, typically using platforms or ramps adjacent to the tracks. This method allows for simultaneous loading and unloading of multiple cars and is efficient for high-volume stations.
Through Loading/Unloading: This method involves goods being loaded onto one end of the train while simultaneously unloading from the other end. It requires specialized infrastructure like bypass tracks or cranes and is suitable for stations where trains do not stop for long periods.
Cargando los comentarios ...