" class="part-icon-bars">

Pla d'Arxius i Gestió Documental de Catalunya 2019-2022

Procés Participatiu per pensar i compartir una visió de futur dels arxius i de la gestió documental

Fase 4 de 4
Retorn 20/06/2022 - 08/07/2022
Fases del procés

Propostes de l'AAC sobre el Pla d'Arxius - Un/a secretari/a = un/a arxiver/a

08/06/2022 14:37  

No hem de limitar poblacionalment el pla. Seguim insistint amb la idea d’un/a secretari/a = un/a arxiver/a. Els secretaris tenen la funció de la direcció d’arxius i registres, seria lògic que el pla s’empari en això per buscar l’equivalència i incloure per cada ajuntament amb secretari, un arxiver vinculat (ni que sigui parcialment, com en el cas dels secretaris).

Número d'adhesions26

Referència: II-PROP-2022-06-84096
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/plaarxius/f/2755/proposals/84096/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/plaarxius/f/2755/proposals/84096/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0.0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0.0%)

Cap comentari amb vots

No només incloure un arxiver vinculat a cada secretari en els ajuntaments. També a les universitats públiques i resta d'administracions públiques.

Un municipi=Un arxiu. Des de la ciutat més gran fins al poble més petit hi viuen persones amb drets que cal garantir i existeixen ajuntaments amb obligacions a complir. Els serveis d'arxiu han de ser considerats bàsics i, per tant, s'ha de desenvolupar un sistema que ens iguali a tots des d'una perspectiva municipalista.

El debat és aquí això és clar

https://naithelo.com/

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...