" class="part-icon-bars">

Pla d'Arxius i Gestió Documental de Catalunya 2019-2022

Procés Participatiu per pensar i compartir una visió de futur dels arxius i de la gestió documental

Fase 4 de 4
Retorn 20/06/2022 - 08/07/2022
Fases del procés

Canvis a "Propostes de l'AAC sobre el Pla d'Arxius - Un/a secretari/a = un/a arxiver/a"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Propostes de l'AAC sobre el Pla d'Arxius - Un/a secretari/a = un/a arxiver/a"}
  • +{"ca"=>"Propostes de l'AAC sobre el Pla d'Arxius - Un/a secretari/a = un/a arxiver/a"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Propostes de l'AAC sobre el Pla d'Arxius - Un/a secretari/a = un/a arxiver/a"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Propostes de l'AAC sobre el Pla d'Arxius - Un/a secretari/a = un/a arxiver/a"}

Cos

  • +["

    No hem de limitar poblacionalment el pla. Seguim insistint amb la idea d’un/a secretari/a = un/a arxiver/a. Els secretaris tenen la funció de la direcció d’arxius i registres, seria lògic que el pla s’empari en això per buscar l’equivalència i incloure per cada ajuntament amb secretari, un arxiver vinculat (ni que sigui parcialment, com en el cas dels secretaris).

    "]
  • +["<p>No hem de limitar poblacionalment el pla. Seguim insistint amb la idea d’un/a secretari/a = un/a arxiver/a. Els secretaris tenen la funció de la direcció d’arxius i registres, seria lògic que el pla s’empari en això per buscar l’equivalència i incloure per cada ajuntament amb secretari, un arxiver vinculat (ni que sigui parcialment, com en el cas dels secretaris).</p>"]
Esborrats
Addicions
  • +["

    No hem de limitar poblacionalment el pla. Seguim insistint amb la idea d’un/a secretari/a = un/a arxiver/a. Els secretaris tenen la funció de la direcció d’arxius i registres, seria lògic que el pla s’empari en això per buscar l’equivalència i incloure per cada ajuntament amb secretari, un arxiver vinculat (ni que sigui parcialment, com en el cas dels secretaris).

    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>No hem de limitar poblacionalment el pla. Seguim insistint amb la idea d’un/a secretari/a = un/a arxiver/a. Els secretaris tenen la funció de la direcció d’arxius i registres, seria lògic que el pla s’empari en això per buscar l’equivalència i incloure per cada ajuntament amb secretari, un arxiver vinculat (ni que sigui parcialment, com en el cas dels secretaris).</p>"]
Autoria de la versió
Avatar: Associació de professionals de l'arxivística i la gestió de documents de Catalunya Associació de professionals de l'arxivística i la gestió de documents de Catalunya
Versió creada el 08/06/2022 14:37